Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی در پاسخ به نحوه عملکرد خبرگزاری شبستان گفت: عملکرد خبرگزاری شبستان هم در اطلاع رسانی دینی، فرهنگی و اجتماعی موفق و مطلوب عمل کرده است و رسانه های دینی باید اخلاق حسنه اسلامی را در جامعه تسری دهند.

«عنایت الله رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: باید رسانه های دینی به مردم در مورد اصل دین آگاهی دهند و استنباط من اینست که دین ما به عنوان دین خاتم، یک دین کامل است و پاسخگوی همه نیازهای امروز جامعه است

استاندار فارس با اشاره به اینکه پیامبر (ص) می فرمایند: «من مبعوث شدم برای اینکه مکارم اخلاقی را تکمیل کنم»، افزود: پیامبر (ص) مبعوث شدند برای اینکه انسان را به تعالی و تکامل معنوی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حلقه مفقوده در جامعه امروز ما، اخلاق است، اضافه کرد: رسانه های دینی و مذهبی اگر اخلاق حسنه اسلامی را در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تبیین کنند، شاید به بزرگترین رسالت خودشان عمل کرده باشند.

رحیمی در پاسخ به نحوه عملکرد خبرگزاری شبستان هم گفت: همه خبرگزاری ها در استان فارس وضعیت خوبی دارند و عملکرد خبرگزاری شبستان هم در اطلاع رسانی دینی، فرهنگی و اجتماعی موفق و مطلوب عمل کرده است.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار فارس خبرگزاری شبستان فارس استانداری فارس خبرگزاری شبستان شیراز عملکرد خبرگزاری شبستان رسانه های دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اطلاع رسانی وزیر نفت درباره بنزین

جواد اوجی اظهار داشت: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین بودیم؛ این روز‌ها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی در جمع خبرنگاران گفت: صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین رشد اقتصادی را داشت.

وی افزود: تا دو ماه آینده یک کارخانه در غرب کشور با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود تا شاهد جمع‌آوری گاز‌های مشعل از میادین نفتی غرب کشور باشیم.

اوجی گفت: این گاز‌ها در این پالایشگاه تصفیه می‌شود و خوراک پتروشیمی‌ها از این پالایشگاه تأمین خواهد شد.

وی ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که در این زمینه صرفه‌جویی کنند.

اوجی در ادامه همچنین درباره قرارداد گازی بین ایران و پاکستان عنوان کرد: این قرارداد تکالیفی برای طرف ایرانی و پاکستانی ایجاد کرده است. ما به لطف خدا تکالیف‌مان را در این قرارداد انجام داده ایم. با طرف پاکستانی نشست‌های خوبی داشتیم و اظهار کردند علاقمند هستند خط لوله سمت خود را تکمیل کنند و ما امیدواریم این اتفاق خوب رقم بخورد.

وزیر نفت اضافه کرد: این قرارداد ۱۲ تا ۱۳ سال پیش و زمانی که خود من در شرکت گاز مسئولیت داشتم امضا شده است و همانطور عرض کردم جمهوری اسلامی به تمامی تکالیفش در این قرار داد عمل کرده است و امیدواریم طرف پاکستانی نیز خط لوله را در خاک خود تکمیل کند و تزریق گاز به پاکستان آغاز شود.

دیگر خبرها

  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع رسانی شد
  • شهادت ۲۰۰ فلسطینی در حمله به بیمارستان شفا
  • آخرین اطلاع رسانی وزیر نفت درباره بنزین
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • ویژگی جامعه دینی قوی و صالح در قرآن
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان