Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۱۴۷۲ خرده فروش موادمخدر و جمع آوری ۱۱۹۶ معتاد متجاهر در پایتخت طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در حاشیه اجرای این طرح گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان و نیز پاسخ به مطالبات مردمی، طرح امنیت محله محور در حوزه مبارزه با موادمخدر از حدود ۱۰ روز پیش به شکل عملیاتی به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا نیز مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با حضور در مناطق جرم خیز و آلوده که از قبل مورد شناسایی قرار گرفته بود، طی چندین مرحله طرح جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با موادفروشان را به مرحله اجرا گذاشتند. 

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه عوامل پلیس یپشگیری نیز در اجرای این طرح مشارکت داشتند، گفت: طی ۱۰ روز زمان اجرای این طرح، ۱۴۷۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند، همچنین ۱۴قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند که از آنان  ۷۰کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط شد.

به گفته وی، در اجرای این طرح ۱۱۹۶ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شده که برای درمان در اختیار مراکز بازپروری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مواد مخدر اجرای این طرح جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر صنعتی متامفتامین (شیشه) از حوزه شهرستان به کشورعراق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

 ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فردی که قصد خروج از کشور به مقصد کشور عراق را داشته مظنون، در بازرسی بعمل آمده از چمدان همراه ۲ کیلو و ۱۸۰ گرم شیشه که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: در این زمینه یک متهم که در صدد انتقال مواد مذکور ازمرزبین المللی شلمچه به کشورعراق را داشت دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک