Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:31:43 GMT

ضرورت اعمال محدودیت در برگزاری مراسم محرم استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۲۲۲۳

ضرورت اعمال محدودیت در برگزاری مراسم محرم استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا چمن بعدازظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه عزاداری محرم به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه ایجاد همدلی و تعامل دستگاه‌های اجرایی مربوطه در نحوه برگزاری آئین‌های مذهبی محرم حسینی در استان باوجود شیوع کرونا ویروس در دستور کار است، اظهار داشت: رویدادهای مذهبی متنوعی در ایام محرم در استان سمنان برگزار می‌شود که باید با رویه‌های کاربردی به دلیل شیوع کرونا ویروس این برنامه‌ها محدود و یا برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه شکننده بودن وضعیت ثبات کرونا ویروس در استان سمنان به‌گونه‌ای است که باید در انجام دستورالعمل‌های بهداشتی با دقت بیشتری عمل کنیم، تصریح کرد: در روزهای گذشته شهرستان‌های شاهرود و میامی در وضعیت سفید درروند شیوع کرونا ویروس بودند اما این رویه اکنون تغییر کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تأکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی در ایام محرم باید به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه کنند، افزود: بسیاری از مراسم‌ها و آئین‌هایی که در سال‌های گذشته در استان انجام می‌شد، لغو شده است.

چمن بابیان اینکه حتی استفاده از ماسک هم تضمینی برای سلامت در مقابل کرونا ویروس نیست، اعلام کرد: باید با عزم هیئت‌های مذهبی و اقشار مردم، رویه جدیدی در عزاداری محرم حسینی در پیش گرفت.

کد خبر 4991906

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شیوع کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا محرم 99 ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند کمک مومنانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اقامه نماز جمعه کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه فروردین ماه سال جاری برای ۶۰ هزار خودرو اعمال قانون صورت گرفته است، ابراز داشت: این اقدام در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند به انجام رسید و همچنان نیز ادامه دارد.

وی ضمن بیان اینکه از این تعداد سه هزار خودرو تخلفات حادثه ساز و خطر آفرین انجام دادند، افزود: این اعمال قانون در کاهش سوانح جاده‌ای نقش مهم داشته است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه ۳۶۴ خودرو هنجار شکن توقیف شدند، ابراز داشت: این برخوردها کاهش ۱۰ درصد تصادفات فوتی در فروردین ماه سال جاری را به همراه داشته است.

بزرگی ضمن بیان اینکه تخلفات رانندگی در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۰ درصد داشته است، تصریح کرد: برخوردهای قانونی با رانندگان حادثه ساز نیز با رشد ۳۰ درصد مواجه بوده است.

وی افزود: سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه مهمترین مواردی که برای آنها اعمال قانون انجام شده است.

کد خبر 6086360

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد