Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا قائنی گفت: با تلاش گسترده بسیجیان خراسان شمالی در راستای کاهش مصرف برق، پویشی با عنوان " به وقت روشنایی" در روزهای 19 الی 24 مرداد ماه در استان اجرایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا قائنی، مسئول بسیج مهندسین صنعتی سپاه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: پویش به وقت روشنایی، طرحی جهادی است که هدف اصلی آن مشارکت گسترده بسیجیان سراسر کشور در طرح‌های محرومیت‌زدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در این طرح افراد با خاموش کردن یک سیستم سرمایشی و یا هر وسیله برقی دیگر فقط به مدت ۱۵ دقیقه در زمان پیک مصرف برق و صرفه جویی در می توانند در طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی مشارکت داشته باشند.

 

قائنی با اشاره به اینکه مقرر شده تا پاداش حاصل از این مدیریت مصرف در پروژهای محرومیت زدایی هزینه شود، گفت: طی تفاهم نامه منعقد شده بین سپاه پاسداران و وزارت نیرو مابه تفاوت حاصل از صرفه جویی در اختیار سپاه قرار داده می شود تا برای رفع محرومیت زدایی از مناطق محروم هزینه شود.

 

 وی با اشاره به اینکه طرح به وقت روشنایی از چهارم مرداد ماه در کشور به مرحله اجرا در آمده است، گفت: این طرح در استان خراسان شمالی در هفته آینده از 19 الی 24 مرداد همزمان با گرمای بالای هوا اجرایی خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: اطلاع رسانی طرح به وقت روشنایی از طریق پیامک، رسانه ملی در استان و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وقت روشنایی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر

خوزستان - نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تا کنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستاهای محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.

حبیب شیعه‌زاده اظهار کرد: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.

وی  در گفتگو با ایرنا افزود: این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری شده با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.

شیعه‌زاده گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستاهای بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان