Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با همکاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و جابجایی نظام مهندسی کشاورزی در روزهای آتی مشکل فضای فیزیکی هنرستان کشاورزی برای آغاز سال تحصیلی حل خواهد شد.

"ایوب رضایی" فضا، تجهیزات و نیروی انسانی را سه مولفه مهم توسعه رشته های فنی وحرفه ای و کارو دانش در استان دانست و افزود: ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در بخش کشاورزی در سطح استان وجود دارد که ضرورت توسعه رشته های مرتبط با بخش کشاورزی را دو چندان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مهمترین مشکل هنرستان کشاورزی مشترک بودن فضای اداری و آموزشی است تصریح کرد: طبق اساسنامه هنرستان های وابسته تامین فضا تجهیزات و نیروی انسانی دروس تخصصی بر عهده موسس هست که انتظار می رود مرکز تحقیقات جهت مستقل شدن فصای فیزیکی و بروز کردن تجهیزات اداری و کارگاهی اقدامات لازم را انجام دهد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مستقل شدن فضا و تجهیزات هنرستان کشاورزی را شرط توسعه رشته های جدید در این هنرستان دانست و اظهار کرد: در صورت حل این مشکل آموزش و پرورش آمادگی رشته های جدید مرتبط با بخش کشاورزی را دارد.
رضایی از همکاری با مرکز تحقیقات جهت اجرای طرح سنجش و مهارت در سه رشته کشت گیاهان دارویی، تکثیرو پرورش ماهیان سردآبی و پرورش درختان گرمسیری برای فراگیران بخش کشاورزی خبر داد و تاکید کرد: مرکز تحقیقات قبل از اجرا جهت نظارت آموزش وپرورش برفرآیند اجرای آن با آموزش وپرورش مکاتبات لازم را داشته باشد.
"کورش دلشاد" مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه از همکاری و تعامل خوب آموزش وپرورش با مرکز تحقیقات در زمینه تقویت و توسعه هنرستان کشاورزی خبر داد و بیان کرد: جلسات متعددی در دوسال گذشته برای حل مشکل فضای فیزیکی این هنرستان صورت گرفته که متاسفانه خروجی خوبی تاکنون نداشته است.
وی ادامه داد: مستقل شدن فضای آموزشی هنرستان کشاورزی و تحویل زمین جهت کار در مزرعه برای دانش آموزان را جز ضروریات این هنرستان عنوان کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد خواستار تحویل یک هکتار زمین اختصاص یافته به هنرستان کشاورزی در ایستگاه تحقیقاتی مختار تا قبل از شروع سال تحصیلی شد و خاطرنشان کرد: فضای جلوی هنرستان کشاورزی نیز در تعامل با سپاه فتح استان و سازمان جهاد کشاورزی سریعترتعیین تکلیف شود.
"کاووس کشاورز" رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه تصریح کرد: با همکاری رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی استان، نظام مهندسی کشاورزی در روزهای آتی جابجا خواهد شد ومشکل فضای فیزیکی این هنرستان برای آغاز سال تحصیلی آتی حل خواهد شد.
وی اظهار کرد: یکی از اولویت های مرکز تحقیقات تقویت هنرستان کشاورزی است که با رایزنی با موسسه تحقیقات کشاورزی به امکانات و تجهیزات اداری و کارگاهی روز مجهز خواهد شد.
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد به طرح سنجش و مهارت برای علاقمندان به اخذ مدرک مهارت برای رشته های مرتبط با بخش کشاورزی اشاره کرد و از مسئولان آموزش و پرورش استان خواست بر اساس شیوه نامه و بخشنامه های فی مابین در سطح استان همکاری لازم را داشته باشند.
"سید ولی موسوی" مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی نیز در این جلسه با تقدیر وتشکر از همکاری های رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی استان و مرکز تحقیقات و آموزش وپرورش برای حل مشکلات تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه بویراحمد اظهار امیدواری کرد این جلسه پایانی بر رفع مشکلات این هنرستان باشد.
وی تعامل بین آموزش وپرورش و مرکز تحقیقات را در کشور بی نظیر دانست و از مسئولان مرکز تحقیقات خواست قبل از شروع سال تحصیلی مشکل فضا و تجهیزات این هنرستان را برای آموزش بهتر دانش آموزان حل نمایند.
به گزارش ایسنا، جلسه بررسی مشکلات اداری و آموزشی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در سالن مرکز تحقیقات استان برگزار شد.
گفتنی است؛ هماهنگی جهت تحویل زمین برای ایجاد مزرعه تحقیقاتی هنرستان کشاورزی در ایستگاه چم خانی مختارقبل از اغاز سال تحصیلی، تعیین تکلیف زمین جلوی هنرستان از طریق تعامل با سپاه فتح استان و انجام طرح سنجش مهارت در همه شهرستان ها و مناطق استان با هماهنگی با آموزش و پرورش از مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی كهگيلويه و بويراحمد هنرستان کشاورزی جهاد كشاورزي مرکز تحقیقات و آموزش کهگیلویه و بویراحمد سازمان جهاد کشاورزی مشکل فضای فیزیکی استان کهگیلویه هنرستان کشاورزی آموزش و پرورش آموزش وپرورش بخش کشاورزی سال تحصیلی مشکل فضا خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • ارائه آخرین دستاورد‌های علمی در زمینه تولید گندم