Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، هر اونس طلا امروز (چهارشنبه) به سطح دو هزار و ۳۰ دلار و ۷۲ سنت رسید.  گفتنی است کاهش شاخص ارزش دلار امروز سبب افزایش ناگهانی بهای جهانی طلا شده است.

دیروز (سه‌شنبه) قیمت هر اونس طلا با ۰.۱۰ درصد کاهش به سطح  ۱۹۷۵ دلار و ۴ سنت رسیده بود.

از آغاز سال جدید میلادی تاکنون، بهای فلز زرد در بازارهای جهانی افزایش ۳۳ درصدی را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است توافق دموکرات‌ها و کاخ سفید برای جبران بحران‌های وارد شده به اقتصاد آمریکا به سبب بیماری کرونا از طریق اتخاذ اقدامات مربوط به محرک اقتصادی سبب رشد شاخص‌ها در بازار بورس وال‌استریت و همچنین بهای جهانی طلا شده  که در چند ماه گذشته بی سابقه است.

کارشناسان همچنین بر این باورند در شرایطی که نگرانی در خصوص آینده اقتصاد هر روز شدیدتر می شود و همچنین میزان سوددهی اوراق قرضه دولتی در آمریکا با کاهش روبرو شده است، سرمایه‌گذاران می کوشند دارایی های خود را در بازار جهانی طلا سرمایه گذاری کنند لذا میزان تقاضا برای خرید طلا روز به روز در حال افزایش است.

همچنین افت نرخ بهره و افزایش سرمایه‌گذاری در بازار فلز زرد طلا به‌سبب نگرانی‌های ناشی از نتایج تورمی سیاست‌های محرک اقتصادی بانک‌های مرکزی جهان، سبب افزایش بهای طلا از آغاز سال جدید میلادی شده است.

برچسب‌ها بازار طلا کرونا چین ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار طلا کرونا چین ایالات متحده آمریکا بازار طلا کرونا چین ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد

تیم بایرلورکوزن با تساوی یک بر یک مقابل وستهم انگلیس به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد. شاگردان ژابی آلونسو علاوه بر صعود یک رکورد فوق العاده بر جای گذاشتند.  

لورکوزن در ۴۴ بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها بدون شکست بوده است. آخرین باخت آنها به حدود ۱۰ ماه پیش برمی گردد (باخت ۳-۰ مقابل بوخوم).  پیش‌تر یوونتوس از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در ۴۳ بازی بدون شکست پیش رفته بود و رکورددار قرن ۲۱ در قاره اروپا بود و حالا این رکورد شکسته شده است.

البته تا لحظات پایانی به نظر می‌رسید بایر اولین شکست خود را در فصل جاری متحمل خواهد شد، اما در نهایت فریمپونگ در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند تا لورکوزن دوباره در نیمه نهایی لیگ اروپا با  رم رو در رو بشود. سال گذشته رم، لورکوزن را در نیمه نهایی شکست داد و حالا شاگردان آلونسو برای کسب سه گنه در این فصل باید با گرگ‌ها تسویه حساب کنند.

آنها یک بازیکن مشترک نیز در این دو بازی خواهند داشت؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی که به‌صورت قرضی از لورکوزن به رم منتقل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • بهای نفت در پی «اقدام اسرائیل علیه ایران» در بازارهای جهانی افزایش یافت
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • پیش‌بینی طلا و سکه؛ آینده طلا درخشان‌تر می‌شود
  • طلای جهانی دوباره از جا برخاست
  • رکورد بارش در سیستان‌وبلوچستان شکسته شد + فیلم
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • رکورد‌هایی که در حمله موشکی ایران به اسرائیل شکسته شد + عکس