Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@05:39:22 GMT

دانلود قسمت سی و سوم 33 سریال دل؛ قسمت ۳۳ دل

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۲۵۴۴

دانلود قسمت سی و سوم 33 سریال دل؛ قسمت ۳۳ دل

قسمت سی و سوم سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان، چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۹ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی می‌شود.   برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت سی و سوم سریال دل اینجا کلیک کنید   در قسمت قبل دیدیم که خسرو به حالت کما رفت و در بیمارستان بستری شد. اگرچه کلامی میان او و نکیسا رد و بدل نشد، اما نکیسا احساس کرد که خسرو از همه چیز باخبر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آوا که در میانه‌ی مهم‌ترین نقشه هایش با این اتفاق روبرو شده بود نکیسا را آرام کرد و احتمال مطلع شدن خسرو را در نظر نگرفت.

در گوشه‌ای دیگر، در خانواده‌ی سپنتا، معجزه‌ای روی داد. پدر توران قدرت تکلمش را دوباره به دست ‌آورد. او که تمام سه سال گذشته را تحت شکنجه‌ی کلامی برادر زاده و دامادش اتابک بوده است، از او خواهش کرد که دست به تحقیر دخترش نزند. به او می‌گوید که می‌تواند طلاق بگیرد و سهمش از دارایی هایشان را هر طور که خودش مایل باشد بردارد، اما در در این میان بمب دیگر آوا منفجر می‌شود.

سریال مدتی است که از پرداختن به قصه‌ی عشق آرش و رستا و بلایی که بر سر رستا می‌آید به سمت عشق آوا به آرش میل کرده است و گویی نقش اصلی سریال آوا است و داستان سریال آن چیزی است که بر او می‌گذرد و رستا فقط یک داستان فرعی در کنار داستان زندگی او است.

البته که رستا به شکلی شخصیت پردازی شده است که توان به دوش کشیدن بار سریال را به تنهایی ندارد و همان قسمت‌های طولانی ابتدایی هم این ناتوانی را کاملا اثبات کرد، اما ظهور ناگهانی شخصیت اصلی سریال و یا در واقع تغییر آن از اتفاقاتی است که فقط می‌تواند در سریال دل رخ دهد.

با به هم ریخته شدن اوضاع دو خانواده‌ی داستان شاید این آخرین گره سریال باشد و در قسمت‌های باقی مانده‌ی سریال با همان ریتم کشنده‌ی مورد علاقه‌ی کارگردان سریال شاهد باز شدن گره‌ها و به خط پایان رسیدن ماراتن دل باشیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال دل شبکه نمایش خانگی سریال دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، مجموعه طنز «نون خ ۵» در ۲۴ قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی از ۱۵ فروردین ماه امسال به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پخش این سریال تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

طبق روال هر سال با پایان سریال، بخش‌هایی از پشت صحنه «نون خ» در یک قسمت پخش خواهد شد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... از بازیگران «نون خ ۵» هستند.

سریال «نون خ ۵» هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!

کد خبر 845920 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟