Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به انتشار فیلم برخورد ماموران اجرائیات شهرداری کرمانشاه با یک وانت پیکان فروشنده میوه واکنش نشان داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به انتشار فیلم برخورد ماموران اجرائیات شهرداری کرمانشاه با یک وانت پیکان فروشنده میوه واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام کرمی دراین باره اظهارکرد: اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن ماموران اجرائیات شهرداری اقدام به مصادره میوه های یک وانت پیکان فروشنده در بلوار زن کرمانشاه کرده و آنها را به وسیله نقلیه خود منتقل می کنند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه این اقدام ماموران اجرائیات شهرداری در انظار عمومی و افکار رسانه ای هم بازتابی منفی داشته، براین اساس دستور پیگیری موضوع تا روشن شدن زوایای قضیه را صادر کرده ایم.

دادستان کرمانشاه افزود: در این راستا، طی نامه‌ای از فرمانده پلیس امنیت انتظامی استان خواسته ایم تا عوامل این اقدام را شناسایی کرده و تحقیقات لازم ظرف ۷۲ ساعت دراین باره صورت گیرد.

وی تاکید کرد: همچنین دستور داده شده تا راننده وانت پیکان مذکور هم شناسایی و به دادسرای استان دعوت شود تا اگر از ماموران اجرائیات شکایتی دارد، آن را طرح کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی کرمانشاه فضای مجازی ماموران اجرائیات شهرداری وانت پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد شاخ به شاخ دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودرو سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به صورت شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در پی این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • ورود دادستان قائم شهر برای حل معضل زیست محیطی (شیرآبه زباله)