Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو، کسی که در روز های پایانی ایکر کاسیاس در رئال مادرید نقش محوری داشت، حالا به تمجید از این بازیکن پرداخته است.

ژوزه مورینیو با وجود مشکلاتی که در زمان حضور در رئال مادرید با ایکر کاسیاس پیدا کرده بود، بعد از شنیدن خبر بازنشستگی این بازیکن، به تمجید از کاپیتان سابق تیمش پرداخت.

به گزارش طرفداری و به نقل از AS، سرمربی پرتغالی تیم تاتنهام گفت:

هوش و بلوغ کاسیاس باعث شد که همیشه احترام همدیگر را داشته باشیم و سال ها بعد، به دوستان خوبی برای هم تبدیل شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکر دروازه بان و مرد بزرگی است. او یکی از بزرگترین دروازه بان های تاریخ رئال مادرید، فوتبال اسپانیا و دنیای فوتبال است. همراه با او، ما قهرمان لالیگای رکورد ها شدیم و به خاطر تصمیمی که من گرفتم، برخی لحظات سخت هم داشتیم - تصمیمی که حرفه ای بود نه شخصی، و از بازیکن دیگری درون دروازه استفاده کردم.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مندی از زمان پیوستن به رئال مادرید امیدوار بود که بتواند به یکی از ستاره‌های خط دفاعی این تیم تبدیل شود اما مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش در ترکیب این تیم نداشته باشد. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و خبرنگاران نزدیک به این باشگاه پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران رئال به‌صورت جدی به دنبال فروش این بازیکن در پنجره‌های نقل و انتقالاتی گذشته بودند اما پیشنهادی برای او دریافت نکردند و همین باعث شد که او همچنان در رئال مادرید بماند. 

با توجه به علاقه جدی رئال به جذب آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ، مارکا در خبری مدعی شده است که مدیران رئال باور دارند که تنها یکی از این دو بازیکن می‌تواند در فصل آینده در این تیم حضور داشته باشد اما به نظر می‌رسد که آنها با دردسر جدیدی روبه‌رو هستند. 

مندی می‌خواهد به حضورش در رئال ادامه دهد و به ترک این باشگاه حتی فکر هم نمی‌کند و شاید این موضوع باعث شود که شرایط برای جذب ستاره بایرن مونیخ کمی دشوار شود، هرچند که رئال منتظر تقابل با این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است تا تصمیم نهایی‌اش را در این زمینه بگیرد.

دیگر خبرها

  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • صحنه مشکوک روی دروازه رئال مادرید که بارسلونایی ها اعتقاد به رد شدن توپ از خط دروازه داشتند
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • حضور ژوزه مورینیو در ورزشگاه کریون کاتج برای تماشای دیدار فولام و لیورپول / فیلم
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال