Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید این باشگاه بخشی از مطالبات سرمربی سابق خود را پرداخت کرده و مابقی آن را تا یک ماه دیگر می‌پردازد.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رسول پناه درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکووویچ اظهار کرد: ما درباره موضوع آقای برانکو ۴ پرونده پیش رو داریم پرونده آقای زلاتکو، ایگور، مارکو و یک پرونده هم متعلق به خودآقای برانکو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تا به امروز مطالبات آقای زلاتکو را پرداخت کردیم مطالبات آقای ایگور را نیز پرداخت کردیم چون حجم مطالبات آقای برانکو عدد بالای بود تا به حال بخشی از آن را پرداخت کردیم و نامه‌ای برای کمیته انضباطی فیفا ارسال کردیم و درباره این موضوع توضیحات لازم را دادیم در کشور عمان با توجه به تعطیلات عید قربان بانک‌ها تا یکشنبه تعطیل هستند به همین خاطر مابقی پول آقای برانکو را هفته آینده برایش واریز می‌کنیم.

وی افزود: صبح امروز مطالبات ما از باشگاه آنتورپ بابت انتقال بیرانوند به مبلغ ۵۱۵ هزار دلار به حساب واسطه ما نشست و قرار است به زودی آن را به حساب آقای برانکو در عمان منتقل کنیم.

وی ادامه داد: یکی از منابع درآمدی ما پول آقای بیرانوند بود که چند روزی به حساب ما نیامده بود تا این که امروز صبح به حساب واسطه ما واریز شد. مطمئناً روز یکشنبه بخش دیگری از مطالبات آقای برانکو را واریز می‌کنیم.  بخشی از پرداختی‌ها ما به برانکو و دستیارانش از طریق مطالبات ما در فیفا انجام می‌شود. پرداخت این پول به زمان نیاز دارد اما ما از فیفا استعلام کردیم و نامه استعلام را برای کمیته انضباطی فیفا فرستادیم. ان شاءالله بخشی از مطالبات برانکو را هفته آینده پرداخت می‌کنیم و مابقی را در فرصت یک ماهه‌ای که به ما دادند واریز می‌کنیم و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. مهم این است که حسن نیت خودمان را برای پرداخت مطالباتمان به این مربی نشان بدهیم.

وی در پایان درباره خبر دستگیری یکی از مدیران میانی یکی از باشگاه‌های پایتخت و این که آیا این مدیر در باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد گفت: از روز اول که آمدم درباره مبارزه با فساد در این باشگاه صحبت کردم. روز اول گزارش کاملی از همه مسائل مالی تهیه و به نهادهای نظارتی و امنیتی ارسال کردیم و از آنها خواستیم به این مسائل ورود کنند چون در این اوضاع نیاز است آنها ورود کنند. من از نهادهای امنیتی هم تشکر می‌کنم که به این مساله ورود پیدا کردند و تمام مدیران قبل و مدیران جدید هم باید پاسخگو باشند. این فرد مربوط به باشگاه ما می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مهدی رسول پناه پرسپولیس برانکو مطالبات آقای آقای برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، در مجموع ۲,۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قرارداد این سازمان ازجمله داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد واریز شد.

وی در مورد جزئیات این پرداخت افزود: ۱,۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

اسلامی همچنین گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز در آینده نزدیک از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت خواهد شد.

گفتنی است؛ سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۶ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱ هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پا را کلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

کد خبر 6086235

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان