Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: حضور فعال بانوان در عرصه اطلاع رسانی و رسانه‌ای کشور به ویژه استان خراسان جنوبی، نشان از دغدغه مندی و مسئولیت‌پذیری این قشر اثرگذار برای تنویر و جهت‌دهی افکار عمومی به سمت فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی در جامعه است.

نفیسه نخعی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، متن پیام بدین شرح است:

خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند و اصحاب رسانه همواره به عنوان چشمان بیدار و وجدان آگاه جامعه، در شناخت نقاط قوت و تلاش برای بهبود نقاط ضعف، دولتمردان و مسئولین را یاری می‌کنند.

حضور فعال بانوان در عرصه اطلاع رسانی و رسانه‌ای کشور به ویژه استان خراسان جنوبی، نشان از دغدغه مندی و مسئولیت‌پذیری این قشر اثرگذار برای تنویر و جهت‌دهی افکار عمومی به سمت فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی در جامعه است و حضور فعالانه زنان در این عرصه جای بسی خشنودی و مباهات است.

اینک در آستانه روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید خبرنگار، محمود صارمی، فرا رسیدن ١٧ مرداد ماه روز خبرنگار، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به فعالان عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و تمامی صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی بویژه بانوان خبرنگار استان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای همه مجاهدان این عرصه آرزوی سرافرازی و تداوم توفیق دارم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خبرنگار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سیدحسن خمینی درپی درگذشت معاون خاتمی در دولت اصلاحات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی با تسلیت درگذشت زهرا شجاعی، معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات، نوشت: آن مرحومه در طول عمر خود علاوه بر تلاش علمی در عرصه های اجتماعی از زمره بانوان پیش گام و تأثیرگذار بود.

به گزارش جماران؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

درگذشت خواهر گرانقدر و فرهیخته سرکار خانم زهرا شجاعی رحمت الله علیها را خدمت خانواده محترم ایشان و همه آشنایان و همکارانشان تسلیت عرض می نمایم.

آن مرحومه در طول عمر خود علاوه بر تلاش علمی در عرصه های اجتماعی از زمره بانوان پیش گام و تأثیر گذار بود.

خدای متعال ایشان را با اولیاء خود محشور دارد و به بازماندگانشان صبر و اجر مرحمت فرماید.

سید حسن خمینی

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888410

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۴ میلیارد تومانی صنایع‌دستی خراسان جنوبی در نوروز
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۶۲ «دختر ماه» در خراسان‌جنوبی
  • جشن تکلیف ۴۶۲ دختر مکلف در خراسان‌جنوبی
  • در روایتگری خوبی‌ها ضعف رسانه‌ای داریم/معروف گستری داشته باشیم
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • روز قدس فرصتی برای کنار زدن نقاب های دروغین استکبار است
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • تجلیل از بانوان فعال قرآنی و سفره افطاری روزه اولی ها در مراغه
  • پیام سیدحسن خمینی درپی درگذشت معاون خاتمی در دولت اصلاحات
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان