Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@07:12:51 GMT

میلاد کی مرام در آرزوی کمی سکوت، صلح و لبخند/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۳۱۱۹

میلاد کی مرام در آرزوی کمی سکوت، صلح و لبخند/ عکس

به گزارش افکارنیوز،

 میلاد کی‌مرام با انتشار این عکس نوشت:

اخبار چهره ها - بخند به کل دنیا و تفکرات مریض انسان های غریبش(بخوان حقیرش).

پ ن: کمی سکوت، صلح و لبخندم آرزوست.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: میلاد کی مرام بازیگر مشهور ایرانی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند زورکی آقای توخل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شنبه‌شب با عملکردی فوق‌العاده توانست با نتیجه ۵-۱ بر یونیون برلین غلبه کند. آنها سه روز پیش هم در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال را شکست دادند و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

توماس توخل در مصاحبه پس از بازی با اسکای اسپورت نتیجه امروز را «پایانی عالی بر هفته‌ای عالی» دانست و از عملکرد تیمش در این مسابقه و بازی چهارشنبه‌شب برابر آرسنال اعلام رضایت کرد.

این مربی آلمانی، به‌عنوان کسی که تیمش را به جمع ۴ تیم برتر اروپا رسانده، مسلما از رفتاری که در باشگاه بایرن مونیخ با او شده راضی نیست. او امیدوار است که با پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید، برای سومین بار در فینال چمپیونزلیگ حاضر شود و مانند دوران حضورش در چلسی جام لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد.

در صورت رخ دادن این اتفاق، شاید بایرنی‌‌ها در انتهای فصل از اینکه او را از دست می‌دهند پشیمان شوند. تصاویری که در فضای مجازی وایرال شده، مربوط به لبخند زورکی توخل است که نشان می‌دهد علیرغم نمایش‌های خوب تیمش در بازی‌های اخیر، از شرایطش در باشگاه راضی نیست.

او در مصاحبه پیش از بازی هم در پاسخ به سوالی در مورد احتمال ماندنش در بایرن مونیخ گفته بود:«من و باشگاه برای جدایی در پایان فصل به توافق رسیده‌ایم. این موضوع اعلام شده و پابرجاست.»

دیگر خبرها

  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی دیده شدن سینمای قهرمان محور را گرفت
  • جشن تولد برای میلاد کی‌مرام/ از سینمای قهرمان محور حمایت کنید
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • (ویدئو) غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • ببینید | غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم مقابل چشم مردم!
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)