Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه در نشست همدیشی با مدیران رسانه‌های استان گفت: برای عبور از شرایط فعلی نیازمند همدلی همه اقشار داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به مناسبت روز خبرنگار مدیران رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌های استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با مدیران استانداری کرمانشاه نشست هم‌اندیشی برگزار کرده و به بیان نظرات خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به شرایط کشور به همدلی تمامی اقشار برای عبور از وضعیت موجود تاکید کرد و افزود: امیدواریم مسئولان در برابر فعالیت حرفه‌ای خبرنگاران سعه صدر داشته باشند و هر دو گروه انصاف را در کار خود مدنظر داشته باشند.

کامران سعادت مدیر روزنامه باختر گفت: فضای مجازی در حیطه خصوصی عرصه را بر رسانه‌های مکتوب تنگ کرده است و هیکل نحیف مطبوعات امیدها را برای مقابله با هجوم فضای مجازی از بین برده است.

این پیشکسوت عرصه رسانه افزود: باز کردن بسیاری از گره‌های مشکلات مطبوعات به دست مسئولان ارشد استان است که مالیات‌های سنگین با وجود معافیت رسانه‌ها از جمله این گره‌هاست و خانه مطبوعات نیز در این زمینه همکاری ندارد.

رضا کبودی سردبیر خبرگزاری ایسنا در کرمانشاه عدم پاسخگویی مدیران را مشکل اصلی رسانه در این استان دانست و گفت: براساس بررسی کارنامه کاری این مدیران در یک سال گذشته نشست خبری نداشته‌اند.

بسیج رسانه خراسان رضوی: دیدوبازدید روز خبرنگار به ایام پساکرونا موکول شودکاشان| خبرنگاران نباید تحت تاثیر صاحبان زر و زور قرار بگیرندمهمترین شرط پرداخت وام 10 میلیون تومانی به خبرنگاران

وی با بیان اینکه بسته حمایتی استانداری کرمانشاه از خبرنگاران در شرایط کرونا خاص نشریات مکتوب است بیان کرد: خبرنگاران خبرگزاری‌ها در استان کرمانشاه به‌دلیل شرایط موجود با کاهش درآمد روبرو شده‌اند که طی نامه‌ای به استاندار این وضعیت برای حمایت اطلاع‌رسانی شده است و امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

سروش زنگنه مدیر خبرگزاری موج در کرمانشاه با انتقاد از رویه استانداری کرمانشاه در مواجه با رسانه‌های رسمی گفت: برخی کانال‌های تلگرامی که مجوز فعالیت ندارند دسترسی بهتری به اخبار و مسئولان دارند؛ حال آنکه مدیران این شبه رسانه‌ها خود را به غلط خبرنگار می‌دانند.

وی‌با انتقاد از وضعیت خانه مطبوعات استان کرمانشاه افزود: متاسفانه در کرمانشاه خانه‌ای برای مطبوعات و رسانه‌ها نداریم که فعالیت این خانه محدود به روز خبرنگار است و در طول سال فعالیت مشخصی ندارند.

حسنعلی مهدوی مدیر هفته‌نامه غرب با تبریک روز خبرنگار گفت: دردهای اساسی مردم کرمانشاه در مطبوعات نمود ندارد و این وضعیت رسانه در کرمانشاه به کاریکاتور شباهت دارد زیرا به‌دنبال مشکلات مردم نیستیم و مسئولان نیز این وضعیت را دوست دارند.

وی از حمایت‌های استاندار کرمانشاه تقدیر کرد و از فعالیت شهرداری کرمانشاه و برخی مدیران انتقاد کرد.

عبداله مرادی مدیر هفته‌نامه میلکان در رابطه با اقتصاد رسانه در کرمانشاه گفت: یارانه مطبوعات ناعادلانه توزیع می‌شود و در بحث توزیع آگهی‌های دولتی و شرکتی براساس یک برداشت غلط از قانون تنها به نشریات سراسری اختصاص دارد که نشریات محلی از این درآمد محروم هستند.

جلیل آهنگرنژاد مدیر هفته‌نامه صدای آزادی با انتقاد از فشارهای موجود برای جلوگیری از کم‌کاری مدیران در استان کرمانشاه افزود: مهندسی خبر، بولتن سازی و فشار بر خبرنگاران فضای رسانه در استان کرمانشاه را مه‌آلود کرده است.

وحید نیشابوری مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمانشاه گفت: سه درخواست اهالی رسانه در بحث تسهیلات بلاعوض به رسانه‌ها، تسهیلات کم بهره به خبرنگاران و مطالبات مالی نشریات از دستگاه‌های دولتی با کمک استاندار کرمانشاه به نتیجه رسیده است.

انتهای پیام/832/ی

R41380/P/S6,68/CT11 واژه های کاربردی مرتبط روز خبرنگار بیشتر بخوانید... کرونا شوخی‌بردار نیست/ مسئولان بازدید از رسانه‌ها به‌مناسبت روز خبرنگار را به تاخیر بیندازند تبریک تصویری شهردار تهران به مناسبت روز خبرنگار حضور معاون آموزش و پرورش در آستانه روز خبرنگار در تسنیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کرونا شوخی‌بردار نیست/ مسئولان بازدید از رسانه‌ها به‌مناسبت روز خبرنگار را به تاخیر بیندازند تبریک تصویری شهردار تهران به مناسبت روز خبرنگار حضور معاون آموزش و پرورش در آستانه روز خبرنگار در تسنیم واژه های کاربردی مرتبط روز خبرنگار پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۲ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۵ حکم قصاص قاتل پاسدار شهید سجاد شاه‌سنایی ‌اجرا شد‌ ۶ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند ۷ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۸ ‌نفوذ جریان‌های سیاسی ‌به فضای دانشگاه‌های کردستان / اساتید متدین و انقلابی منزوی شده‌اند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند آیت‌الله نوری‌همدانی: عزاداری محرم را در چارچوب ‌دستورات ‌ستاد کرونا اقامه می‌کنیم / توصیه مهم به عزاداران حسینی تقدیر سازمان جهانی دریانوردی از نیروی دریایی ارتش ایران/ سیاست ۱۰۰ساله آمریکا را در جبل‌الطارق شکستیم تکذیب ممنوعیت استفاده بانوان از دوچرخه در مشهد با صدور دستور قضایى مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به مناسبت اعیاد قربان و غدیر روحانی: ملت ایران حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نیستند/ بعضی می‌خواهند تحریم را نبینند موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست رادیو چین تحلیل کرد: سرقت نفت سوریه توسط آمریکا با سوءاستفاده از بحران ۹ ساله درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز خبرنگار روز خبرنگار مناسبت روز خبرنگار استان کرمانشاه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی امیرعلی عموزاده را به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران منصوب کرد.

عموزاده از خرداد سال ۱۴۰۱ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود. هنوز خبری از انتصاب سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر نشده است. 

دیگر خبرها

  • تقویت و تشویق فرهنگ اهدای عضو را جدی بگیریم
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • پایه‌گذاری جایزه شعر و ادبیات محلی به نام حیدرعلی طالب‌پور بروجنی