Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سایت پرسپولیس نوشت: مدافع پرسپولیس اعتقاد دارد با توجه به اهدای جام قهرمانی به سرخپوشان پس از بازی با ذوب‌آهن اصفهان، شاگردان گل‌محمدی باید در این دیدار پیروز شوند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در مورد بازی تیمش برابر ذوب‌آهن که روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت: ما در داخل یا خارج از خانه برای سه امتیاز به زمین می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی هم برای ما اهمیت زیادی دارد، چرا که اگر خدای نا کرده در این بازی برنده نشویم، برای ما خیلی بد خواهد شد، چون بعد از این بازی قرار است جام قهرمانی به تیم ما اهدا شود. به همین خاطر با صد درصد توان و با پتانسیل زیادی که در تیم وجود دارد، برای بُرد به زمین خواهیم رفت.

وی درباره تقابل با مهاجمان ذوب‌آهن تصریح کرد: کادر فنی، بازیکنان این تیم را آنالیز کرده و چند بازی قبلی ذوب‌آهن را به ما نشان خواهند داد. از بازیکنان این تیم شناخت خوبی داریم و می‌دانیم که ذوب‌آهن تیم خوبی است. برای این تیم احترام قائلم، اما روز جمعه برای سه امتیاز به زمین خواهیم رفت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره جشن قهرمانی سرخپوشان که جمعه شب برگزار می‌شود، بیان کرد: خیلی خوشحالم که این اتفاق برای من با پیراهن پرسپولیس رخ داد و ما با اختلاف امتیاز زیاد قهرمان شدیم. در این فصل همه دست به دست هم دادیم تا فصل خوبی را داشته باشیم و خوشبختانه کادر فنی و هواداران هم کمک زیادی کردند تا پُرقدرت در زمین حاضر شویم. جمعه شب هم می‌خواهیم جام را بالای سر ببریم و آن را به هواداران تقدیم کنیم. خوشحالم که هواداران از این مسئله خوشحال هستند و ما این جام را به آنها تقدیم خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: مشکلات عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد ۲ بازیکن محبوب هواداران

کنعانی‌زادگان در پاسخ به این پرسش که چه سورپرایزی برای این بازی دارد، خاطرنشان کرد: یک کار ویژه برای مراسم اهدای جام در نظر دارم و می‌خواهم زمانی که نام من را از بلندگو اعلام کردند، تا روی سکو بروم خوشحالی ویژه خودم را انجام دهم.

وی در مورد اینکه خوشحالی و حرکات او بعد از بُرد و گلزنی مورد توجه هواداران قرار گرفته است، اظهار داشت: همیشه دوست داشتم خوشحالی من خاص باشد و نظیر آن در ایران و دنیا دیده نشده باشد. خیلی از فوتبالیست‌ها برخی رفتار را تقلید می‌کنند، اما من سبکی برای خودم دارم. خوشحالم که هواداران از این نوع خوشحالی من راضی هستند و به دل آنها نشسته است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تیمش برای جام حذفی چه برنامه‌هایی دارد، گفت: جام حذفی برای ما اهمیت زیادی دارد، اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌دانیم که با دو برد در جام حذفی می‌توانیم قهرمان شویم. مطمئناً همه به دنبال این هستیم تا همانند سال گذشته هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شویم و امیدوارم دوباره این اتفاق رخ دهد. بعد از آن هم که باید به اردوی تیم ملی برویم و بعد برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

کنعانی‌زادگان در مورد اینکه پرسپولیس به دنبال رکوردشکنی در لیگ برتر است، تصریح کرد: به هر حال شکستن رکورد چیزی است که در تاریخ فوتبال ثبت می‌شود و چه خوب که این مسئله به نام پرسپولیس باشد. ما سه بازی دیگر داریم و در این سه دیدار به دنبال برد هستیم تا بیشترین امتیاز را به دست بیاوریم و کمترین گل خورده را به نام خودمان داشته باشیم. مطمئناً با شکستن رکورد می‌توانیم خانواده‌ها، هواداران و هم مربیان را خوشحال کنیم تا یک رکورد تاریخی را به دست بیاوریم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس کنعانی زادگان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!

آفتاب‌‌نیوز :

دانیال اسماعیلی فر ستاره پرسپولیس بعد از گلزنی به صنعت نفت خوشحالی جنجالی انجام داد و حرکت ناشایست این بازیکن باعث شد تا کمیته انضباطی او را یک جلسه محروم کند. محرومیتی که بعید است کسی به آن معترض باشد. بحث اصلی در خصوص محرومیت دانیال این است که کمیته انضباطی او را از بازی مقابل سپاهان در لیگ محروم کرده است. این درحالیست که بازی بعدی سرخ پوشان در جام حذفی و مقابل آلومینیوم خواهد بود. با توجه به حساسیت بالای بازی مقابل سپاهان و رقابت نفسگیر پرسپولیس با استقلال برای قهرمانی در لیگ، طبیعتا هواداران و کادرفنی پرسپولیس دوست داشتند محرومیت دانیال در بازی جام حذفی اعمال می‌شد و این بازیکن تاثیرگذار می‌توانست تیمش را در بازی حساس مقابل سپاهان در لیگ همراهی می‌کرد.

با این حال اسماعیلی فر در این بازی مهم محروم است و پرسپولیس یکی از ستاره‌های تیمش را در این دیدار در اختیار ندارد. این درحالیست که امید نورافکن ستاره سپاهان وقتی دقیقا حرکت مشابه‌ای با اسماعیلی فر در مواجه با هواداران پرسپولیس انجام داده بود، فقط با یک جلسه محرومیت مواجه شد و در حکم کمیته انضباطی ذکر نشده بود این محرومیت فقط در لیگ برتر اعمال می‌شود. همین موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس نسبت به رای متفاوت کمیته انضباطی برای محرومیت اسماعیلی فر و نورافکن به شدت معترض شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • خوشحالی بازیکنان اینتر در رختکن پس از قهرمانی و سردادن شعار میلان ما اینجا هستیم / فیلم
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • تاپ شات؛ شادی اینتری‌ها پس از قطعی شدن بیستمین قهرمانی سری آ