Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی شهید سیاهکالی دانشکده پرستاری ملایر گفت: مرکز مشاوره تحصیلی رایگان از سوی بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر دایر شد.

رضا قپانوری، مسئول گروه جهادی شهید سیاهکالی دانشکده پرستاری ملایر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشاوره تحصیلی رایگان به همت گروه خیریه شهید حسن اسداللهی خبر داد و گفت: هسته اجتماعی بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر که تحت عنوان گروه شهید حسین اسداللهی فعالیت می‌کند، اقدام به راه اندازی طرح مشاوره تحصیلی رایگان ویژه دانش آموزان کنکوری کم بضاعت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قپانوری افزود: این دانش آموزان، به صورت مستمر تا پایان دوران کنکور توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان تحت مشاوره‌ی تحصیلی قرارخواهند گرفت.

مسئول گروه جهادی شهید سیاهکالی دانشکده پرستاری ملایر ادامه داد: هم چنین گفتنی است که گروه خیریه‌ی شهید حسین اسداللهی منابع و کتب کمک درسی این دانش آموزان را نیز تامین خواهد کرد.

وی در پایان گفت: بدیهی است که این طرح، نقش مهمی در هدایت تحصیلی دانش آموزانی که به دلیل تبعیض‌های آموزشی از رسیدن به صندلی‌های دانشگاهی جا می‌مانند خواهد داشت

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مشاوره تحصیلی دانشکده پرستاری دانشجویان بسیجی بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر مشاوره تحصیلی رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی محکم قلب محور مقاومت به اسرائیل

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان اعلام کرد: که عملیات وعده صادق پیامی واضح برای نتانیاهو و اعضا کابینه افراطی وی به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در پی عملیات موفقیت آمیز وعده صادق توسط جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَأَمْطَرْنَا عَلَیْهِمْ مَطَرًا ۖ فَانْظُرْ کَیْفَ کَانَ عَاقِبَةُ الْمُجْرِمِینَ» سوره اعراف | آیه۸۴
و بر آنان بارشی [بی نظیر از سنگ‌های آتشین]باراندیم، پس با تأمل بنگر که سرانجام گنهکاران چگونه بود؟!

وعده ما صادق است...

صادقانه وعده می‌دهیم و قاطعانه عمل می‌کنیم. آری، قدرت ایمان اهل یَمانی و ایرانی، عراقی و سوری، و حتی لبنانی و فلسطینی از مکتب حقی برخواسته است که وعده‌های صادق می‌دهد، و در هنگامه رجزخوانی بدون ترس از مرگ در میانه دود و خون افق پیروزی را به رخ دشمن می‌کشد.

در واپسین دقایق روز شنبه ۲۵ فرودین ماه ۱۴۰۳، طبق وعده صادق رهبر، ولی امر مسلمین مبنی بر لزوم تنبیه رژیم غاصب اسرائیل، صد‌ها موشک و پهپاد از مبدا ایران به مقصد اسرائیل در فاصله زمانی چند ساعته به پرواز درآمده و شلیک شده‌اند.

بزرگترین حمله پهپادی جهان، پرحجم‌ترین حمله موشکی ایران و... جمله نشان از آن دارد که شیر بچه‌های حیدر کرار دیشب را تا صبح مشغول تقاص بوده‌اند. تقاصی به سرخی خون کودکان و زنان و مظلومان بی‌گناه غزه که در نسل‌کشی‌های رژیم نژاد‌پرست اسرائیل در خون خود غلطیده‌اند، تقاصی به سیاهی کارنامه رژیم موقتی که در عمر کوتاه خود مجموعه کاملی از جنایت‌های بشری را جلوی چشم تاریخ قرار داده است: نسل‌کشی، کودک‌کشی، تجاوز و تعارض به نوامیس مسلمین، زندانی که کودکان غزه در آنجا نوجوان و جوان شدند...

با توجه به اعلام موضع از سوی رهبر جمهوری اسلامی مبنی بر مصداق حمله به خاک ایران در بمباران محل کنسولگری ایران توسط اسرائیل در دمشق که طبق اصول روابط بین‌الملل حق پاسخ امری مشروع و منطقی به شمار می‌رود. نکته جالب توجه آنکه در تنبیه دیشب سطح پاسخ از محل سفارت به خاک رژیم صهیونیستی ارتقاء پیدا کرده که پیامی واضح برای نتانیاهو و اعضا کابینه افراطی وی به شمار می‌رود.

هم‌چنین پیام‌های محکومیت اقدام مشروع ایران در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی از سوی کشور‌های اروپایی جای بسی تعجب دارد چراکه در مثال حمله اسرائیل به محل کنسولگری ایران در دمشق به عنوان یکی از جنایت‌های بی‌شمار رژیم موقت خبری از محکومیت یا تلاشی برای جلوگیری از اقدام‌های مشابه صورت نگرفته است!

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن تقدیر و تشکر جانانه از دلاورمردان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سیلی محکم قلب محور مقاومت به اسرائیل را به مردم شریف ایران و جهان اسلام تبریک عرض می‌نماییم.

و، اما در پایان با قلبی مشتاق به میدان جهاد خدمت مقام معظم رهبری اعلام می‌کنیم که هر لحظه در معرکه جنگ با صهیون اشاره کنند لشکر عاشقان مهدی موعود آماده به نبرد خواهند بود؛ و من الله توفیق

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان

دیگر خبرها

  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • اجاره سالن سمینار در سلام حرفه‌ای + مشاوره رایگان
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد
  • سیلی محکم قلب محور مقاومت به اسرائیل