Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:29:57 GMT

3 نمونه مثبت در جریان برگزاری 3 رویداد فرمول یک

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۳۶۵۲

3 نمونه مثبت در جریان برگزاری 3 رویداد فرمول یک

از میان هزاران تست گرفته شده ویروس کرونا در مسابقات فرمول یک، فقط 3 نمونه مثبت شده است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پروفسور جرارد سیلانت پزشک فرمول یک از شمار کم مبتلایان به ویروس کرونا با آغاز مسابقات فرمول یک ابراز تعجب کرد.

از شروع مسابقات فرمول یک در اتریش و ادامه آن در مجارستان و انگلیس، هزاران تست کرونا از شرکت‌کنندگان گرفته شده اما تست 2 کارمند یک شرکت در مجارستان و سرجیو پرز راننده فرمول یک مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 2 کارمند بلافاصله قرنطینه شدند.

 

پروتکل‌های اعلام شده در مسابقات فرمول یک به خوبی رعایت شده است. لوئیس همیلتون در مسابقات گرندپریکس انگلیس با یک لاستیک پنچر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

فرمول یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرمول یک مسابقات فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ دانشیار دانشکده مهندسی نساجی در ارتباط با اهمیت بهینه‌سازی آب در صنعت نساجی گفت: صنعت نساجی بخصوص در بخش چاپ، رنگرزی و تکمیل یک صنعت آب‌بر است و در استان اصفهان هم که قطب صنعت نساجی به‌شمار می‌رود، تعداد قابل توجهی از این واحد‌ها وجود دارند. ازطرفی در دنیا شاهد رشد فناوری‌های مرتبط با مصرف بهینه آب و بازچرخانی آب در صنعت نساجی هستیم که مبحث بسیار مهمی است.


سیدمهدی حجازی افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان نیز درحال پیشرفت به سمت دانشگاه نسل چهار است به همین علت به فکر حل معضلات پیرامونی خود بوده و دربرابر جامعه و اطراف خود مسئولیت دارد، از این‌رو حل مسئله آب در صنعت نساجی، بازچرخانی آن و کمینه کردن مصرف یک بخش اساسی است.


وی با بیان اینکه روش‌های سنتی مصرف آب با مصرف بیش از ده‌ها کیلوگرم آب در صنعت نساجی باید به روش‌های نوین تغییر کند، گفت: هدف این رویداد شناسایی ایده‌های دانشجویی، استارت‌آپی و همچنین واحد‌های صنعتی دانش‌بنیان است که در این راستا قصد توسعه سبد محصول دارند. در طی این رویداد از صنعتگرانی که در حوزه چاپ، رنگریزی و تکمیل فعالیت می‌کنند نیز دعوت شده تا یک فن‌بازار شکل بگیرد.


حجازی افزود: تاکنون ۲۸ طرح به دبیرخانه رویداد ارسال شده که ۱۱ طرح در مرحله اول داوری به مرحله نهایی رویداد راه یافتند. امیدواریم در انتهای رویداد ارتباط بین طرح‌ها و صنعت برقرار شود.


وی برقراری ارتباط بین شرکت‌کنندگان و صنعتگران بزرگ در طی این رویداد را مهم‌تر از کسب جایزه دانست و خاطرنشان کرد: در روز ۵ اردیبهشت داوری نهایی انجام می‌شود. هر تیم حدود ۱۰ دقیقه ایده خود را مطرح می‌کند، تیم داوری و افرادی که از صنعت در برنامه حضور دارند این ایده را با چالش‌هایی مواجه می‌کنند و به ۳ تیم برگزیده جوایزی تعلق می‌گیرد.


حامی اصلی رویداد فن آب (فناوری‌های نوین در مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی) شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان است و این رویداد با مشارکت دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • «گود و ماه» در ۱۸ زورخانه شهر اصفهان اجرا شد
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز