Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات گزارش عملکرد مالی انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در چهار ماه اول سال ۹۹ منتشر شد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزئیات گزارش عملکرد مالی انجمن سینمای جوانان ایران از موسسات تابعه سازمان سینمایی در چهار ماه اول سال ۹۹ منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اطلاعات گزارش عملکرد مالی انجمن سینمای جوانان ایران بر اساس حمایت از تحقیق، نگارش و تقویت متن فیلم کوتاه، حمایت از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و برگزاری هم زمان در استان ها، حمایت از تولید فیلم کوتاه (داستانی، مستند، انیمیشن)، حمایت از برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای فیلم کوتاه، حمایت از برگزاری هفته فیلم و عکس استان ها، حمایت از برگزاری دوره‌های آموزش فیلمسازی از طریق دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران، حمایت از برگزاری المپیاد فیلمسازی نوجوانان، حمایت از اکران فیلم در مناطق غیر برخوردار به صورت سینما سیار، حمایت از عرضه فیلم کوتاه در سینما تک و پاتوق فیلم استان ها، حمایت از عرضه فرهنگی و تجاری فیلم کوتاه در دیگر کشورها، کمک به تالیف و ترجمه کتب و مقالات تخصصی فیلم کوتاه، برگزاری همایش فیلم کوتاه و کمک به راهبری مدیریت فیلمسازی جوانان (فیلم کوتاه) تنظیم شده است.

گزارش عملکرد مالی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در چهارماه اول سال

اطلاعات گزارش عملکرد مالی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بر اساس کمک به برگزاری جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» و برگزاری همزمان در استان ها، کمک به تولید فیلم مستند (کوتاه، نیمه بلند، بلند)، حمایت از تولید فیلم سینمایی تجربی، حمایت از اکران فیلم‌های هنری و تجربی، حمایت از تولید مشترک فیلم با دیگر کشورها، کمک به خانه مستند استان ها، کمک به تالیف و ترجمه مقالات تخصصی سینمای انیمیشن و مستند، حمایت از تولید فیلم انیمیشن سینمایی، حمایت از تولید فیلم انیمیشن کوتاه، حمایت از تولید مشترک فیلم انیمیشن با دیگر کشورها، حمایت از تولید فیلم سینمایی خلاق (کم بودجه)، حمایت از عرضه فرهنگی و تجاری فیلم‌های مستند و انیمیشن در دیگر کشور‌ها و کمک به راهبری مدیریت سینمای مستند و انیمیشن تنظیم شده است.

گزارش عملکرد مالی انجمن سینمای جوانان ایران در چهار ماه اول سال ۹۹ در اینجا و در اینجا و گزارش عملکرد مالی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در چهار ماه اول سال ۹۹ در اینجا قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انجمن سینمای جوانان ایران سینمای مستند مرکز سینمایی گزارش عملکرد مالی انجمن سینمای جوانان ایران مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی حمایت از تولید فیلم حمایت از برگزاری فیلم کوتاه استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم سینمایی «مست عشق» اثر حسن فتحی از فردا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳، در شش سینمای مشهد اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، اکران مردمی فیلم سینمایی مست عشق به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی درحالی از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور آغاز می‌شود که ۶ سینمای مشهد میزبان این فیلم خواهند بود.

پردیس‌های سینمایی اطلس، گلشن، برفی، ویلاژتوریست، پارک‌بازار و سیمرغ از جمله سینماهای مشهد هستند که این فیلم را اکران می‎‌کنند.

«مست عشق» فیلمی پرحاشیه در فرایند تولید، است که بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، زمان اکران آن قطعی شد و اکنون علاقه‌مندان می‎‌توانند با تهیه بلیت این اثر را تماشا کنند.

کد خبر 747328

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • جشن تولد برای میلاد کی‌مرام/ از سینمای قهرمان محور حمایت کنید
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»