Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@15:05:57 GMT

مکرون پنجشنبه به لبنان می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۳۸۰۵

مکرون پنجشنبه به لبنان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مکرون فردا با مقام‌های لبنان دیدار می‌کند.

به دنبال خسارات گسترده ناشی از این انفجارها، فرانسه روز چهارشنبه سومین هواپیمای حامل کمک‌های بشردوستانه خود را به بیروت اعزام می‌کند.

وزیر خارجه فرانسه به شبکه خبر فرانسه گفت: امروز سه هواپیما به مقصد بیروت می‌روند که یکی از مارسی حامل تیم‌های پزشکی است و دو هواپیما از فرودگاه "روآسی" حامل ۲۵ تن تجهیزات، تیم های امنیتی وزارت کشور و آتش نشانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 الیزه پیشتر از اعزام دو هواپیما از رواسی واقع در نزدیکی پاریس خبر داده بود.


بنا بر اعلام الیزه، این دو هواپیمای نظامی ظهر امروز از فرودگاه روآسی عازم بیروت می‌شود.

این ها حامل یک تیم ۵۵ نفره حفاظت مدنی، ۱۵ تن تجهیزات پزشکی و یک پست بهداشتی سیار که شامل شش تن تجهیزات است خواهد بود.

برچسب‌ها فرانسه بیروت امانوئل مکرون پروندهٔ خبری انفجار مهیب بیروت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه بیروت امانوئل مکرون فرانسه بیروت امانوئل مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه امانوئل مکرون به رئال مادرید: امیدوارم باشگاه بعدی ام باپه مانع از حضور او در المپیک نشود

رییس جمهور فرانسه امیدوار است رئال مادرید از سیاست همیشگی خود دست بکشد و اجازه حضور کیلیان ام باپه در المپیک ۲۰۲۴ را صادر کند

طرفداری | کیلیان ام باپه چندی پیش اعلام کرد در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن، از این باشگاه جدا خواهد شد. بسیاری از رسانه‌ها از رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی ام باپه نام برده‌اند و احتمال اینکه این انتقال رخ دهد بسیار زیاد است؛ با این حال سیاست رئال مادرید مبنی بر اینکه اجازه حضور بازیکنانش در المپیک را نمی‌دهد، سران فوتبال فرانسه را نگران کرده‌است، چرا که در صورت ملحق‌شدن ام باپه به لوس بلانکوس، او از حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس منع خواهدشد.

این احتمال علاوه بر مسئولان فوتبال فرانسه، سیاست‌مداران و حتی رئیس جمهور این کشور امانوئل مکرون را نیز نگران کرده‌است. مکرون در گفتگو با RMC راجع به احتمال غیبت ام باپه در المپیک، گفت:

ما برای داشتن تیمی قدرتمند در المپیک، حاضریم هر کاری بکنیم. من به باشگاه‌های فرانسوی و دیگر تیم‌های اروپایی اعتماد کامل دارم و می‌دانم که آن‌ها حاضرند به بهترین شکل با ما همکاری کنند. اینکه قرار است قبل از المپیک، رقابت‌های یورو برگزار شود، توجیه خوبی برای بازیکن ندادن به تیم‌های ملی نیست.

منظورتان رئال مادرید است؟

 دقیقا منظورم رئال مادرید بود (می‌خندد). من هنوز با خود ام باپه صحبت نکرده‌ایم اما امیدوارم باشگاه بعدی کیلیان مانع از حضور او در المپیک نشود.

رقابت‌های المپیک قرار است در تاریخ ۲۴ جولای آغاز و تا ۹ آگوست ادامه پیدا کند. از آنجایی که این رقابت‌ها جایی در تقویم فیفا ندارند، رئال مادرید معمولا با حضور بازیکنانش در این تورنمنت مخالفت کرده‌است. برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ پیش از المپیک و شلوغ شدن تقویم بازیکنان به جای استراحت نیز مزید بر علت شده تا لوس بلانکوس به تیم‌های حاضر در المپیک، بازیکن ندهد. البته که خود ام باپه مشکلی با حضور در المپیک ندارد اما تصمیم نهایی بر عهده باشگاه بعدی او خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • طعنه امانوئل مکرون به رئال مادرید: امیدوارم باشگاه بعدی ام باپه مانع از حضور او در المپیک نشود
  • مکرون: مشارکت در رهگیری پرتابه های ایران به درخواست اردن بود
  • لفاظی‌ های جدید رییس جمهور فرانسه علیه ایران
  • واکنش مکرون به احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس
  • مکرون احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس را رد نکرد!
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس | مکرون: پلن C هم داریم
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • درخواست رهبران انگلیس و فرانسه از اسرائیل برای پاسخ ندادن به حمله ایران
  • واکنش مکرون به حمله ایران علیه اسرائیل
  • فرانسه پشت رژیم صهیونیستی ایستاد