Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جورزالیم پست؛ «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از کشورهای آمریکایی لاتین خواسته است تا فعالیت حزب الله را ممنوع کنند.

این درخواست اشکنازی در دیدار با سفرای کشورهای آمریکایی لاتین در فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

اشکنازی در این ارتباط مدعی شد: تروریسم همه کشورها را تحت تأثیر قرار خواهد داد و ما باید با راه‌های گوناگون با آن بجنگیم از جمله بهترین راه تحریم حزب الله لبنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی همچنین با درخواست برای ممنوع کردن فعالیت حزب الله در آمریکایی لاتین ادعای خود را این گونه ادامه داد: برخی کشورهای شما قبلاً از حزب الله آسیب دیده اند و اگر فعالیت حزب الله غیرقانونی شود، ما قدردان خواهیم بود.

گابی اشکنازی همچنین در ادامه تاکید کرد که در گفتگو با همتایان خود در همه کشورها این موضوع را دنبال کرده، اما درباره آمریکایی لاتین تاکید بیشتری وجود دارد، چون حزب الله بویژه در آن منطقه فعال‌تر است.

این ادعاهای وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شده که پیشتر برخی کشورهای کوچک‌تر آمریکایی لاتین از جمله کلمبیا، هندوراس و گوآتمالا فعالیت حزب الله را ممنوع اعلام کرده بودند.

پیش از این نیز صهیونیست‌ها همین درخواست را برای ممنوعیت فعالیت حزب الله به کشورهای اروپایی اعلام کرده بودند، اما تا کنون کشورهای محدودی با این خواسته تل آویو همراهی کرده‌اند و کشورهایی مانند فرانسه درخواست صهیونیست‌ها علیه حزب الله لبنان را هنوز نپذیرفته‌اند.

کد خبر 4992059

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب الله لبنان لبنان رژیم صهیونیستی آمریکای لاتین ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ویروس کرونا لبنان دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران انفجار بیروت روسیه حزب الله لبنان فلسطین امارات متحده عربی شیوع کرونا فعالیت حزب الله رژیم صهیونیستی آمریکایی لاتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی در پاکستان : رژیم صهیونیستی از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کند

رئیس جمهور روابط ایران و پاکستان را فراتر از همسایگی صرف و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی توصیف کرد که دل‌ها و اعتقادات دو ملت را به یکدیگر پیوند داده و گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.   به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه در بدو ورود به پاکستان با «محمد اسحاق‌دار» وزیر امور خارجه این کشور که برای خوش‌آمدگویی در هتل محل اقامت رئیس جمهور حضور یافته بود، دیدار کرد.   رئیس جمهور در این دیدار روابط دو کشور را فراتر از همسایگی صرف و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی توصیف کرد که دل‌ها و اعتقادات دو ملت را به یکدیگر پیوند داده و گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.   رئیسی با بیان اینکه اگر همه کشورها و ملل اسلامی با یکدیگر وحدت داشتند، رژیم صهیونیستی نمی‌توانست تا این حد به فلسطینیان مظلوم، بی‌گناه و بی‌دفاع غزه ظلم کند، اظهار داشت: صهیونیست‌ها از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کنند، لذا در برابر راهبرد دشمن برای تداوم اختلاف میان امت اسلامی، راهبرد ما وحدت است.   «محمد اسحاق‌دار» نیز در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس جمهور، رهبری جمهوری اسلامی ایران برای امت اسلامی به خصوص در مسئله فلسطین را حائز اهمیت ویژه دانست و تصریح کرد: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد.   وزیر امور خارجه پاکستان ضمن اعلام آمادگی کشورش برای همکاری‌های گسترده و سازنده با ایران خاطرنشان کرد: امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و تقویت همبستگی دارد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خیابانی در پایتخت پاکستان به نام «ایران» نامگذاری می‌شود رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند اقدام متفاوت رئیسی در سفر به پاکستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • رئیسی در پاکستان : رژیم صهیونیستی از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کند
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • آینده صهیونیست‌ها در «خراش»
  • انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله از کشورهای عربی به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله ایران
  • درخواست صهیونیست ها برای کناره گیری نتانیاهو
  • بررسی آینده رژیمِ صهیونیستی در مستند «خراش»
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در سراسر سرزمین‌های اشغالی