Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از رشد چشمگیر تسویه و تهاتر بدهی های دولت در استان خبر داد.

"غضنفر آرام" افزود: در سال ۱۳۹۸ از محل تخصیص اعتبارات بند "و" تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور مبلغ ۱۲۳ میلیارد تومان از بدهی های دولت در استان تسویه و تهاتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در سال ۹۷ مبلغ ۳۸ میلیارد تومان تسویه و تهاتر بدهی در استان صورت گرفت که با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته شاهد رشد ۳۰۰ درصدی تسویه و تهاتر بدهی های دولت در استان در سال ۱۳۹۸ هستیم که این عملکرد نقطه عطفی در جذب حداکثری تخصیص اعتبارات بند "و" تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور خواهد بود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با حمایت های استاندار محترم این عملکرد گام مهمی در جهت حمایت از بخش خصوصی و رونق تولید و سرمایه گذاری در استان بوده است.
به گزارش ایسنا، آرام بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جذب حداکثری تخصیص اعتبارات اوراق تسویه خزانه در سال ۱۳۹۸ جزء استانهای برتر کشوری بوده و عملکرد قابل قبولی در بین استان های کشور داشته است و با این عملکرد حدود ۱۵ درصد از بدهی های استان از این محل در سال ۹۸ تسویه شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد امور اقتصادی و دارایی تسویه بدهی دولت تهاتر کهگیلویه و بویراحمد تسویه و تهاتر بدهی بدهی های دولت سال ۱۳۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • شغل عجیب پسر معاون اول سابق قوه‌قضائیه از زبان خودش | در خیابان به من دستبند زده‌اند، شانم رعایت نشد!
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد
  • دومین جلسه دادگاه برگزار شد/ پسر معاون سابق قوه‌قضائیه اعترافاتش را پس گرفت!
  • پسر معاون سابق قوه قضائیه اعترافاتش را پس گرفت! | متهم: چرا شان من هنگام بازداشت رعایت نشد!