Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک کار ویژه برای مراسم اهدای جام در نظر دارم و می‌خواهم زمانی که نام من را از بلندگو اعلام کردند تا روی سکو بروم خوشحالی ویژه خودم را انجام دهم. تاریخ انتشار: 16:06 - 15 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۱۷۷

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، محمد حسین کنعانی‌زادگان در خصوص بازی با ذوب‌آهن که روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود گفت: به نظرم ما چه در داخل خانه و چه در بیرون از زمین خودمان برای سه امتیاز به زمین می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی هم برای ما اهمیت زیادی دارد چرا که اگر خدای نکرده در این بازی برنده نشویم برای ما خیلی بد خواهد شد چرا که بعد از این بازی قرار است جام قهرمانی به تیم ما اهدا شود. به همین خاطر با صد درصد توان و با پتانسیل زیادی که در تیم وجود دارد برای برد به زمین خواهیم رفت.

وی درباره تقابل با مهاجمان ذوب‌آهن تصریح کرد: کادرفنی، بازیکنان این تیم را آنالیز کرده و چند بازی قبلی این تیم را به ما نشان خواهند داد. از بازیکنان این تیم شناخت خوبی داریم و می‌دانیم که ذوب‌آهن تیم خوبی است. برای این تیم احترام قائلم، اما ما روز جمعه برای سه امتیاز به زمین خواهیم رفت.

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص جشن قهرمانی سرخپوشان که جمعه شب برگزار می‌شود افزود: خیلی خوشحالم که این اتفاق برای من با پیراهن پرسپولیس رخ داد و ما با اختلاف امتیاز زیاد قهرمان شدیم. در این فصل همه دست به دست هم دادیم تا فصل خوبی را داشته باشیم و خوشبختانه کادر فنی و هواداران هم کمک زیادی کردند تا پر قدرت در زمین حاضر شویم. جمعه شب هم می‌خواهیم جام را بالای سر ببریم و آن را به هواداران تقدیم کنیم. خوشحالم که هواداران از این مسئله خوشحال هستند و ما این جام را به آنها تقدیم خواهیم کرد.

کنعانی‌زادگان در پاسخ به این سوال که برای این بازی چه سوپرایزی دارد اظهار داشت: یک کار ویژه برای مراسم اهدای جام در نظر دارم و می‌خواهم زمانی که نام من را از بلندگو اعلام کردند تا روی سکو بروم خوشحالی ویژه خودم را انجام دهم.

وی در مورد اینکه خوشحالی و حرکات او بعد از برد و گلزنی مورد توجه هواداران قرار گرفته خاطرنشان‌کرد: همیشه دوست داشتم خوشحالی من خاص باشد و نظیر آن در ایران و دنیا دیده نشده باشد. خیلی از فوتبالیست‌ها برخی رفتار را تقلید می‌کنند، اما من سبکی برای خودم دارم و خوشحالم که هواداران از این نوع خوشحالی من راضی هستند و به دل آن‌ها نشسته است.

بازیکن شماره ۶ پرسپولیس در مورد اینکه این تیم برای جام حذفی چه برنامه‌هایی دارد افزود: جام حذفی برای ما اهمیت زیادی دارد، اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌دانیم که با دو برد در جام حذفی می‌توانیم قهرمان شویم. مطمئناً همه به دنبال این هستیم تا همانند سال گذشته هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شویم و امیدوارم دوباره این اتفاق رخ بدهد. بعد از آن هم که باید به اردوی تیم ملی برویم و بعد برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

کنعانی‌زادگان در مورد اینکه پرسپولیس به دنبال رکوردشکنی در لیگ برتر است تصریح کرد: به هر حال شکستن رکورد چیزی است که در تاریخ فوتبال ثبت می‌شود و چه خوب که این مسئله به نام پرسپولیس باشد. ما سه بازی دیگر داریم و در این سه بازی به دنبال برد هستیم تا بیشترین امتیاز را به دست بیاوریم و کمترین گل خورده را به نام خودمان داشته باشیم. مطمئناً با شکستن رکورد می‌توانیم خانواده‌ها، هواداران و هم مربیان را خوشحال کنیم تا یک رکورد تاریخی را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: بیانیه کارگزار باشگاه پرسپولیس انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس کنعانی زادگان پرسپولیس ذوب آهن کنعانی زادگان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی بیگی، بازیکن با تجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: انشاالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگر پسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هواداران‌شان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • خوشحالی بعد از گل تحریک آمیز فرمین لوپز مقابل هواداران رئال مادرید / فیلم