Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری مهر، رسالت و جایگاه خبرنگاران را بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: خبرنگاران نقش مهمی در توسعه و امید بخشی در جامعه بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: خبرگزاری مهر صادقانه و به دور از هر گونه حاشیه به اطلاع رسانی در استان فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه استان زنجان، با بیان اینکه طبق منویات رهبری امید بخشی در جامعه مورد توجه جدی قرار بگیرد، گفت: در این راستا قدم‌های خوبی را برداشته شده است و در امید بخشی به جامعه رسانه‌ها هم باید با سپاه همکاری کنند.

طهماسبی افزود: مجموعه سپاه و بسیج همواره در راستای محرویت ذایی در صحنه حضورداشته و تاکنون گام های مهمی در این زمینه برداشته است و توانسته در مناطق محروم و حاشیه شهرها فعالیت های گسترده محرومیت ذایی را اجرا کند.

طهماسبی تاکید کرد: خدمات بسیج و سپاه در تمام بخش‌های مختلف و در شعار جهش تولید ارزنده است و سپاه درسالجاری نسبت به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی وارد کار شده است تا از تعطیلی این واحدها جلوگیری شود و اشتغال استان تثبیت شود.

وی گفت: امنیت امروز جامعه در راستای تلاش رزمندگان است و امروز هم در صحنه تحقق شعار سال سپاه وارد کار شده است.

کد خبر 4991833

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز خبرنگار ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند روز خبرنگار کمک مومنانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امید بخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با اعضاب ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر به نقش حساس و مؤثر جامعه کارگری در تحقق جهش تولید هم پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه مالی و حفظ شأن و کرامت جامعه کارگری از راه کارهای مهم برای توسعه و پویایی حوزه تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از موارد ضروری برای اشتغالزایی در استان عنوان کرد.

نورالدین الیاسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم با بیان اینکه حدود نیمی از سه هزار و چهارصد تعاونی استان، نیمه فعال یا غیر فعال هستند، اضافه کرد: احیاء این تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 6086938

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • چه تعداد پهپاد اسرائیلی دست ایران افتاده؟ پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • رییس قوه قضاییه: برای فراجا وظایف و مسئولیت‌هایی در حوزه عفاف و حجاب مقرر شده/ اگر قانون مرتبط با عفاف و حجاب نیز که اکنون در مجلس است، نهایی شود، باز هم در بخشی از این قانون، پلیس باید ورود داشته باشد
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد