Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از به بهره‌برداری رسیدن ۹۰ پروژه این دانشگاه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان تا پایان آبان ماه سال جاری خبر داد.

محمد حسین صومی در مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص احداث پایگاه‌های اورژانس با تلاش این دانشگاه و دانشکده‌های شهرستان‌های سراب و مراغه، گفت: تا به حال ۱۲۱ پایگاه اورژانس و دو پایگاه اورژانس هوایی در شهرستان‌های تبریز و میانه، دو پایگاه موتور آمبولانس و یک پایگاه اتوبوس آمبولانس احداث شده که امروز نیز ۱۰ پایگاه به مجموع آن اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به شهادت یکی از پرسنل اورژانس آذربایجان شرقی به دنبال ابتلا به کرونا در راه خدمت به هموطنان اشاره کرد و گفت: این جانفشانی‌ها، یکی از افتخارات اورژانس آذربایجان شرقی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز است.

وی ادامه داد: شهید انصاری، مسئول پایگاه اورژانس در شهر مهربان یکی از چهار شهید سلامت در استان است که پنجشنبه هفته پیش به دیدار خانواده این شهید رفتیم و در جریان این سفر، عشق و علاقه پرسنل شهر مهربان برای ارایه خدمت را مشاهده کردیم.

به گزارش ایسنا، صومی اظهار کرد: یکی از روسای اورژانس شهرستان‌ها به دلیل درگیری با بیماری، حال خوبی نداشت که خوشبختانه روز شنبه با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های توسعه‌ای مرکز اورژانس آذربایجان شرقی، گفت: در حدود دو سال گذشته، ۱۴ پروژه در این حوزه افتتاح شده و علاوه بر ۱۱ پروژه‌ی افتتاحی امروز، هشت مورد نیز تا پایان سال جاری به ناوگان فوریت‌های پزشکی ما افزوده می‌شود.

وی با بیان این‌که همکاران ما در فوریت‌های پزشکی تلاش دارند تا خدمات را در کم‌ترین زمان ممکن ارائه دهند، افزود: از تمامی تلاش‌هایی که تا امروز در وزارت بهداشت و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ انجام شده، صمیمانه سپاسگزارم.

وی در خاتمه از افتتاح ۱۰ پروژه بهداشتی در آذربایجان شرقی در روز شنبه خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی دانشگاه علوم پزشکی تبریز رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اورژانس پایگاه اورژانس شهری و جاده ای اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی تبریز آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهاتر مالیاتی برای اجرای بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن نقی پور صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، اجرای طرح‌های مختلف و متنوع عمرانی در حوزه بهداشت را یکی از مهمترین فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز عنوان و اظهار کرد: تعداد ۱۹ عنوان طرح در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۲۰۸ مترمربع در ۲ سال گذشته در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده یا آماده بهره برداری است.

وی افزود: از طرح‌های آماده بهره برداری حوزه بهداشت آذربایجان شرقی می‌توان به ساخت و تجهیز ستاد شبکه شهرستان چاراویماق، پانسیون پزشکی ذاکرکندی چاراویماق، ساختمان مرکز بهداشت چلبوردی شهرستان اهر، مرکز بهداشت ملکیان تبریز و مرکز درمان بستر هوراند و اهر اشاره کرد.

نقی پور با اشاره به اینکه در این حوزه تعداد ۴۰ طرح نیز در زمینی به مساحت حدود یازده هزار متر مربع در حال اجرا است، ابراز امیدواری کرد با تخصیص به موقع اعتبارات و تلاش‌های شبانه روزی کادر مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی و نیز مساعدت استانداری و نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی روند اجرایی این طرح‌ها سرعت بگیرد.

وی اجرای طرح‌های گوناگون عمرانی در حوزه درمان را یکی دیگر از فعالیت‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام و اضافه کرد: اکنون تعداد ۱۲ طرح در زمینی به مساحت ۶۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع در حال بهره برداری بوده یا آماده بهره برداری است.

نقی پور پروژه‌های بخش MRI بیمارستان اهر، بخش درد بیمارستان امام رضا تبریز، آشیانه هلی کوپتر اورژانس هوایی شهرستان میانه، ساخت و تجهیز محل سیتی اسکن ۱۶۰ اسلایز بیمارستان امام رضا تبریز در بخش درمان آماده بهره برداری است.

به گفته وی در این بخش تعداد ۱۰ عنوان طرح نیز در زمینی به مساحت بیش از ۲۰۵ هزار متر مربع در دست اجرا است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به ساخت بیمارستان بزرگ یکهزار تختخوابی تبریز اشاره کرد که مساحتی معادل ۱۲۰ هزار متر مربع را شامل می‌شود و عملیات اجرایی آن با ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد.

نقی پور بخش دیالیز شبستر در مساحت ۸۰۰ متر مربعی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، توسعه اورژانس امام رضا تبریز در مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر طرح‌های مهم بخش درمان آذربایجان شرقی به شمار می‌رود.

وی پیگیری تهاتر مالیاتی برای تسریع در اجرای بیمارستان یک هزار تختخوابی تبریز را یکی از برنامه‌های محوری و اولویت دار دانشگاه علوم پزشکی تبریز بیان کرد و گفت: تاکنون موفق شده ایم چهار هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال تهاتر مالیاتی را نهایی کنیم.

کد خبر 6083162

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌ شرقی
  • تهاتر مالیاتی برای اجرای بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز