Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی با نساجی مهم‌ترین بازی برای بازگشت به جدول است و اگر بتوانیم بازی فردا را ببریم در جدول شرایط بهتری پیدا می‌کنیم و با روحیه بهتری برای بازی با استقلال در جام حذفی آماده می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: به آقای فکری و همکارانش تبریک می‌گویم از روزی که آمده‌اند تیم بسیار خوب و با برنامه از نظر فوتبالی و نتیجه درست کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سپاهان ادامه داد: این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما است، مهم‌ترین بازی برای بازگشت به جدول است، اگر بتوانیم بازی فردا را ببریم در جدول شرایط بهتری پیدا می‌کنیم و با روحیه بهتری برای بازی با استقلال در جام حذفی آماده می‌شویم، پس بازی با نساجی بسیار مهم است.

وی در مورد این‌که می‌تواند روی نیمکت سپاهان بنشیند یا خیر گفت: سلامتی‌ام نسبت به هفته قبل بهتر است اما تا فردا مشخص می‌شود که می‌توانم روی نیمکت بنشینم یا خیر.

قلعه‌نویی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش گفت: عید غدیر خم را تبریک می‌گویم و از دکتر امیرپور برای زحماتی که برای سلامتی من کشید، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/63090/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان فوتبال سپاهان نساجی نشست خبری امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری، مربی تیم ملی ایران که سابقه هدایت نساجی و دستیاری در تیم‌های مختلف از جمله پرسپولیس، پدیده و پیکان را دارد، روز گذشته بازی تیم‌های ملوان و سپاهان را از نزدیک تماشا کرد.

سپاهان به همراه پرسپولیس و استقلال بیشترین تعداد نماینده را در تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی دارند و از این رو تماشای این بازی اهمیت زیادی برای کادرفنی تیم ملی داشته است.

همچنین حضور مطهری در استادیوم سیروس قایقران نشان می‌دهد که احتمالا آنها باتوجه به نتایج ملوان، اهمیت خاصی هم برای این تیم قائل هستند و  شاید در اردوهای بعدی از این تیم نیز بازیکن دعوت کنند.

دیگر خبرها

  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!