Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و در آستانه عید غدیر خم مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه از حسینیه ثارالله کرمان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز و در آستانه عید غدیر خم با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه از حسینیه ثارالله کرمان به طور رسمی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمع‌آوری 400 میلیون تومان کمک مومنانه در انار؛ از خرید تجهیزات بیمارستانی تا توزیع 700 بسته غذاییفرمانده سپاه کرمان: 1960 راس دام در پویش "نذر قربانی به یاد سردار دل‌ها" در استان کرمان قربانی شدفرمانده سپاه استان کرمان: پاسداران استان کرمان 3 روز از حقوق خود را به مدت 3 ماه به کمک‌های مومنانه اختصاص دادندفرمانده سپاه استان کرمان: مرحله دوم نهضت مومنانه همزمان با دهه امامت و ولایت آغاز می‌شود

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین آغاز رسمی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه احسان و تعاون استان کرمانبا گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سلیمانی اظهار داشت:مرحله دوم کمک مومنانه از امروز در استان کرمان آغاز رسمی می‌شود.

وی با بیان اینکه نیمه شعبان حضرت آقا به کمک‌های مومنانه تاکید کردند و مرحله اول این رزمایش در استان کرمان و کشور در ماه رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه پیدا کرد افزود: بر اثر شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از خانواده‌ها شغل خود را از دست دادند و دچار چالش شدید اقتصادی شدند و انتظار می‌رود همه پای کار بیایند و کمک کنند و تاکید حضرت آقا نیز بر کمک‌های مردمی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در مرحله اول قرارگاه مرکزی امام حسن مجتبی(ع) در استان کرمان تشکیل شده است گفت: ردهای حمایتی همه پای کار آمدند و قرارگاه با حضور امام جمعه، استاندار، سپاه استان کرمان و دیگر دستگاها و نهادها راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه 62 هزار و 278 خانوار نیازمند در استان کرمان شناسایی شده است افزود: در مرحله دوم این رزمایش 52 هزار بسته کمک مومنانه در استان کرمان توزیع می‌شود.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز توزیع 18 هزار و 639 بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمندان آغاز می‌شود گفت: این بسته‌ها شامل اقلامی چون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، مرغ، آرد، نان و ... خواهد بود.

وی از توزیع 4 هزار و 554 کارت هدیه کارت به مبلغ 200، 300 و 500 هزارتومانی در این مرحله خبر داد و افزود: 64 هزار و 800 پرس غذا نیز در شب عید غدیر در سرار استان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در این مرحله توزیع 5 هزار و 750 بسته لوازم التحریر و 2 هزار و 840  بسته کفش و پوشاک هم انجام می‌شود ادامه داد: توزیع21 هزار و 700 ماسک، 152 هزار قرص نان، 150 تخته پتو و75 تخته قالی نیز در برنامه است.

وی با بیان اینکه دربازه عید غدیر تا ماه محروم توزیع 84 جهزیه برای خانوارهای نیازمند در استان امجام می‌شود گفت: در این بازه توزیع 33 بسته معیشتی نیز انجام می‌شود که 10 هزار بسته متعلق به سپاه، 10 هزار بسته بنیاد مستضعفان، 10 هزار بسته کمیته امداد و 3 هزار بسته آستان قدس رضوی است.

سردار معروفی با بیان اینکه 15 تا 20 هزار بسته لوازم التحریر نیز قبل محرم در اختیار خانوارهای نیازمند قرار می‌گیرد افزود: در مجموع 52 هزار بسته معیشتی در این مرحله توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم این طرح در دهه اول محرم اجرا می‌شود گفت: پایگاه‌های بسیج و مساجد ما آماده دریافت نذورات مردم در ماه محرم هستند تا این نذورات به بسته‌های معیشتی تبدیل و بین نیازمندان توزیع شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکهفاز اول مرحله دوم کمک‌های مومنانه عید سعید قربان تا عید غدیر با پویش قربانی به یاد سردار دلها آغاز شد عنوان کرد: در این مرحله مردم هزار و 960 قربانی در اختیار ما قرار دادند که گوشت آن در اختیار خانوارهای نیازمند قرار گرفته است.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... فرمانده سپاه استان کرمان: حاج قاسم جبهه مقاومت را به وسعت تمام دنیا توسعه داد فرمانده سپاه استان کرمان: اولویت نخست سازمان‌ها و نهادها باید پرداخت حقوق کارکنان باشد فرمانده سپاه استان کرمان: نهادینه شدن نظام تربیتی اسلامی راه حل مشکلات امروز جامعه است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرمانده سپاه استان کرمان: حاج قاسم جبهه مقاومت را به وسعت تمام دنیا توسعه داد فرمانده سپاه استان کرمان: اولویت نخست سازمان‌ها و نهادها باید پرداخت حقوق کارکنان باشد فرمانده سپاه استان کرمان: نهادینه شدن نظام تربیتی اسلامی راه حل مشکلات امروز جامعه است واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند ۵ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۶ بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود ۷ ‌آیین‌های عزاداری با سلامت مردم در تضاد نیست / پروتکل‌های عزاداری‌های ماه محرم ‌‌در حرم رضوی کامل اجرایی می‌شود ۸ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده انتقاد آیت‌الله ‌فاضل‌لنکرانی از دست‌درازی برخی‌ها به بیت‌المال / چرا عده‌ای وام‌های میلیاردی بدون وثیقه می‌گیرند؟ گزارش| خسارت سیل تا‌بستانه در گیلان / ‌آبگرفتگی منازل ۱۰۰ خانوار / ۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی ‌آسیب دید وضعیت قرمز کرونایی در قم پرخطر شد / بی توجهی ۹۰ درصد ‌مردم ‌به زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری ‌ مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|جستجو برای یافتن مفقودین حادثه ادامه دارد/ کمک‌های دارویی ایران برای مردم لبنان گفت‌وگو| زارعی: انفجار بیروت داری پیامدهای سیاسی است عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان مرحله دوم رزمایش کمک خانوارهای نیازمند کمک های مومنانه استان کرمان کمک مومنانه هزار بسته عید غدیر آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمد رضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام به مناسبت آغاز سال جدید و عید نوروز با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه دیدار کرد.

در این دیدار سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) به تشریح گوشه‌ای از اقدامات یک سال گذشته سپاه استان قم، پرداخت و اظهار داشت: در عرصه جهاد سازندگی, تشکیل گروه‌های جهادی متعدد در راستای خدمات رسانی به روستاها و مناطق کم برخوردار و اجرا کردن پروژه‌های آبرسانی به روستاها از اهم اقدامات این بخش است.

وی با اشاره به فعالیت‌های حوزه اجتماعی تصریح کرد: برای بیش از 120 محله این استان، فعالیت‌ها و طرح‌های محرومیت‌زدایی برای کاهش آسیب‌های پیرامون محلات در حال انجام است که در این راستا حدود 80 مرکز با عنوان خانه مهر به‌منظور ترویج سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده تأسیس شده که اکثر مشاورین این مراکز از طلاب تحصیل کرده در رشته‌های تخصصی روانشناسی هستند.

فرمانده سپاه قم، به بیان نقش مدیران محله پرداخت و گفت: شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد و مدیران هر محله با شناسایی خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار با توجه به نیازمندی خانواده‌ها اقداماتی از جمله؛ کمک‌های مومنانه، سبد‌های معیشتی و مسائل فرهنگی و اجتماعی را در سطح محله پوشش می‌دهند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات حوزه امنیتی و اجرایی اظهار داشت: در ایام نیمه شعبان و انتخابات اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت، که برای جشن نیمه شعبان در قم با برپایی گیت‌های بازرسی در نقاط مختلف مسیر پیاده روی زائرین، امنیت شهروندان تأمین شد. برای انتخابات نیز با تشکیل قرارگاه جهادی تبیین برای مشارکت در انتخابات و برگزاری بیش از 6هزار جلسه توجیهی و اجرای طرح حلقات صالحین یک به ده توسط اقشار مختلف بسیج نتیجه خوبی رقم زده شد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه دشمن از لحاظ فناوری و تجهیزات بروزترین امکانات را دارد عنوان داشت: دشمن تجهیزات به روزی دارد اما ایمان مردم، بسیجیان و پاسداران ما را ندارد که امیدواریم همیشه با ایمان خود دسیسه های دشمن را بتوانیم خنثی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • ‌مراسم شب‌های قدر در حسینیه «ثارالله» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد
  • مراسم معنوی ترتیل خوانی قرآن در حسینیه ثارالله یاسوج
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان