Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت آزادراه هشترود-مراغه، گفت: پیگیر مسائل مالی مربوط به این آزادراه هستیم.

جواد رحمتی در سفر کاری به هشترود در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: احداث و فرآیند ساخت و ساز اتوبان هشترود-مراغه که قطعه پنج آن که بیش از شش کیلومتر بوده و در محدوده شهری هشترود واقع شده است، باید تسریع یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این جلسه در  این رابطه به خبرنگار ایسنا، گفت: با توجه به کارشکنی‌هایی که توسط اداره راه و شهرسازی استان در راستای احداث آزادراه هشترود-مراغه و به‌ویژه در مورد قطعه پنج انجام می‌شود، غیرقابل تحمل است.

سید حمزه امینی گفت: با طرز تفکراتی که اداره کل راه و شهرسازی نسبت به هشترود دارد، راه ورود و خروجی این شهرستان از اتوبان مراغه-هشترود تا 20 سال دیگر هم درست نخواهد شد.

وی افزود: متاسفانه تملک برخی از زمین‌های واقع در مسیر اتوبان هشترود-مراغه بلا تکلیف مانده و پول‌های صاحبان زمین به حسابشان واریز نمی‌شود.

وی اظهار کرد: راه‌های هشترود از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند و متاسفانه بعضی از مسئولان ارشد استان هم توجهی به خواسته‌های مردم هشترود ندارند.

فرماندار هشترود نیز در این رابطه به ایسنا گفت: احداث اتوبان مراغه-هشترود می‌تواند در توسعه شهرستان کارساز باشد.

امین امینیان از تشکیل اکیپ ترمیم جاده‌ها توسط بخشداری نظر کهریزی خبر داد و گفت: هشترود در حوزه آسفالت و تخصیص اعتبار برای آسفالت کاری جاده‌های روستایی از مظلوم‌ترین شهرهای استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزادراه پروژه راهسازی شهرستان هشترود آذربايجان شرقي راه وشهرسازی هشترود مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد

حوالی ساعت ۸:۵۶ دقیقه امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳)، تصادف شدید دو خودرو در اتوبان تهران-قم به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اعلام شد.

پس از اعلام این گزارش با هماهنگی لازم با عوامل پلیس محل حادثه در اتوبان به صورت کامل بسته و موقعیت برای فرود بالگرد فراهم شد.

کارشناسان اورژانس استان تهران در کمترین زمان ممکن فقط در ۱۴ دقیقه خود را با بالگرد به محل حادثه رساندند.

در نهایت دو مصدوم با بالگرد جهت انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) به پد بوستان ولایت و سپس با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • بنر جدید اتوبان همت؛ تیترزنی وسط خیابان به نقل از آمریکایی‌ها | تصویر
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • حال و روز زورگیران اتوبان پل صدر پس از دستگیری
  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم