Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، فروش اوراق بدهی دولتی، طی 10 حراج و از تاریخ 13 خرداد تا 14 مرداد ماه 1399 توسط کارگزاری بانک مرکزی انجام شده است. همچنین در راستای تنوع‌بخشی به سبد دارایی‌های مالی نهادهای مالی شرکت‌کننده در حراج، اوراق بدهی دولتی با سررسیدهای متنوعی از 1 تا 4 ساله عرضه شده که طی 10 حراج یاد شده، نرخ بازدهی اوراق بدهی دولتی با سررسیدهای 1 تا 4 سال به ترتیب در حدود 18.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3، 19، 17.1 و 16.7 درصد بوده است.

در این زمینه بخوانید

فروش ۲۷هزار میلیارد ریال اوراق بدهی دولت در حراج هشتم

ذکر این نکته ضروری است که در 10 حراج برگزارشده، بانک‌ها با خرید 361 هزار میلیار ریال از اوراق به فروش رفته، در حدود 72.4 درصد از خرید اوراق بدهی دولتی را به خود اختصاص داده‌اند؛ علاوه بر آن صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های تأمین سرمایه با خرید 25 هزار میلیارد ریال و سایر سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی در فرایند خارج از حراج و از طریق بورس (در نرخ‌های کشف شده از حراج) با خرید 112 هزار میلیارد ریال به ترتیب سهم 5.1 و 22.5 درصدی از خریداران اوراق بدهی دولتی را داشته‌اند.

پربیننده ترین فرهنگیان می‌توانند از بانک مهر ایران وام ۲۰۰میلیون ریالی دریافت کنند آخرین جزییات پیگیری رفع تعهد ارزی/ معرفی صادرکنندگان متخلف به عنوان قاچاقچی ارز ۲ عامل اصلی بی‌اعتبار شدن پول ملی کاهش تورم، کلید کنترل نرخ بهره حقیقی/ حمایت از تولید در دستور کار قرار گیرد خانوارها چه سهمی از تسهیلات بانک‌ها دارند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی اوراق بدهی دولتی بانک مرکزی بانک نظام بانکی بدهی دولت اوراق مشارکت اوراق بدهی اوراق بدهی دولتی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت اوراق بدهی دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش خرید روزانه ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌های کشور اعلام کرد: «حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.»

بر اساس این ابلاغیه هر فرد حقیقی می‌تواند در یک روز و با یک کارت بانکی ۲۰۰ میلیون تومان خرید انجام دهد.

همچنین سقف مجموع تراکنش‌های بانکی شخص حقیقی با همه کارت‌هایی که به نام اوست ۲۰۰ میلیون تومان است.

منبع: دیجیاتو

tags # بانک مرکزی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • ژاپنی‌ها از ایران برنج خریدند/ عکس و قیمت
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • سقف تراکنش های بانکی تغییر کرد
  • سقف تراکنش‌های بانکی تغییر کرد + جزییات
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت
  • سقف تراکنش خرید روزانه ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت