Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مافیری، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی میزبان اربابی رئیس سازمان جهانگردی بود. در این جلسه که به دعوت ناظمی با هدف هم افزایی و ایجاد تعاملات بیشتر دو نهاد برگزار شد، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار کرد: همانطور که مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هم تاکید کرد، فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و کانون  جهانگردی و اتومبیلرانی می بایست با تعامل و هم افزایی هر چه بیشتر حوزه گردشگری ورزشی را فعال تر کنند و موجب بالابردن نشاط اجتماعی در جامعه به ویژه جوانان شوند که این موضوع جزو ماموریت های اصلی این دو ارگان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظمی افزود: با تفاهم و هم افزایی میان دو نهاد، راه روشنی برای همکاری تخصصی و همه جانبه فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری آغاز شده باید بتوانیم بهره گیری ظرفیت های یکدیگر در راستای رشد توسعه این رشته ورزشی گام های مثبتی برداریم و با تعامل و هم افزایی بیشتر به دور از هر گونه اختلاف در راستای مسئولیت های اجتماعی پیشرو باشیم.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: با ظرفیتی که کانون در سراسر ایران دارد، می توانیم در موضوعاتی چون ایمنی، امدادرسانی جاده ای، سفیران ایمنی و باشگاه سفیران اقدامات خوبی انجام دهیم و با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی رالی های مشترک داخلی و بین المللی که مورد تاکید وزرای ورزش و جوانان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، برگزار کنیم.

ناظمی گفت: با استفاده از ظرفیت های هر دو بخش، می توانیم موج گردشگری ورزشی را ایجاد کنیم و امیدواریم با تعامل و مشارکت بتوانیم میزبان رالی تمدن های کهن در ایران عزیز باشیم و قطعا این رالی پیام های صلح و دوستی و مودت ایرانیان را  به بخوبی بیان می کند.

*مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی: تمام قد در کنار فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هستیم

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در دیدار با مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: اشتراکات این دو نهاد زیاد است و هر دو از یک خانواده و با وظایفی نسبتا متفاوت هستند که با هم اندیشی و هم افزایی می توانیم اتفاقات خوبی را برای هر دو مجموعه و مخاطبانشان رقم بزنیم.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تاکید کرد: این فدراسیون همیشه برای ما اهمیت داشته، صد در صد و بدون هیچ چانه زنی، تمام قد در کنار فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هستیم.

او بیان این که کانون جهانگردی و اتومبیلرانی قدمت ۸۶ ساله دارد، ادامه داد: این کانون در اهداف و برنامه ها آنقدر با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی آمیختگی دارد که هیچ جدایی بینشان متصور نیست و این دو بدنه همیشه همکار و همراه هم بوده اند. امیدوارم هر چه سریعتر فرصت ها را برای هم افزایی هر چه بیشتر بین اعضای این خانواده بزرگ اجرایی کنیم.

وی همچنین در حاشیه این دیدار در خصوص برنامه های آینده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: اشتراکات این دو نهاد زیاد است و هر دو از یک خانواده و با وظایفی نسبتا متفاوت هستند که با هم اندیشی و هم افزایی این وظایف می توانیم اتفاقات خوبی را برای هر دو مجموعه و مخاطبانشان رقم بزنیم.

اربابی در خصوص حوزه گردشگری این کانون اظهار داشت: در این حوزه بیش از ۲۰۰ رالی تور برای هم امسال و هم سالهای آینده تدوین کرده ایم که تعدادی از آنها در حال اجرا هستند و بقیه نیز برگزار خواند شد.

او تصریح کرد: بزرگترین دستاورد رالی تور ها نشاط اجتماعی است که خانواده ها می توانند در کنار هم و با رعایت پرتکل های بهداشتی از اماکن گردشگری بازدید کنند و در ضمن استاندارهای رانندگی در جاده ها و خیابان های شهرها را فرا می گیرند.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: با آموزش هایی که در رالی تور ها داده می شود، ان شاءالله شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای خواهیم بود و همچنین می توانیم حداقل هایی در خصوص ایمنی جاده ها را نیز داشته باشیم.

*تقدیر از پیشکسوتان رشته موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

در حاشیه نشست سرپرست فدراسیون و حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از جمعی از پیشکسوتان رشته موتورسواری و اتومبیلرانی تقدیر شد. در این مراسم که با حضور مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون و حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد از خسرو مخزنی پیشکسوت رشته اتومبیلرانی و تنها ایرانی دارنده تندیس و مدرک اجرایی فدراسیون جهانی، کامران خرم پور از بنیانگذاران آفرود در کشور و مدیرعامل سابق کمیته تورینگ و سافاری فدراسیون، احمد ابراهیمی از پیشکسوتان و تاثیر گذاران آفرود، نصر الله رهی پیشکسوت و قهرمان ریس کشور، بابک جباری پیشکسوت و قهرمان رشته کارتینگ، فریدون طباطبایی از پیشکسوتان آفرود، منصور وهاب زاده از پیشکسوتان رالی کشور، کیا برهان از پیشکسوتان رشته اتومبیلرانی تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هم افزایی دو نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

به گزارش ورزش سه، در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین