Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:17:03 GMT

شیراز دارای پیست دوچرخه‌سواری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۳۱۶

شیراز دارای پیست دوچرخه‌سواری می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: پیست دوچرخه‌سواری شیراز با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز ، به نقل از روابط عمومی هیئت دوچرخه‌سواری فارس مدیرکل ورزش و جوانان فارس امروز در دیدار با اعضای هیئت رئیسه دوچرخه‌سواری استان فارس اظهار داشت: این موضوع دارای مصوبه و اعتبار ملی است و باید از ظرفیت‌های موجود برای ایجاد یک پیست دوچرخه‌سواری استاندارد استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس حاجی‌زاده افزود: با اشاره به وجود برخی مشکلات در هیئت‌های ورزشی، گفت: مشکلات هیئت‌ها در قالب یکی دو مورد نمی‌گنجد و برخی به عدم برنامه ریزی مناسب این اداره کل باز می‌گردد.

حاجی‌زاده گفت: در راستای حل این مشکل اقدام به ایجاد برنامه‌ای مدون در قالب طرح آمایش کرده‌ایم که اکنون در حال تهیه و تدوین است و بر اساس آن فعالیت هر هیئت مشخص می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه در جهت اجرای این برنامه تفاهم نامه‌ای با هیئت‌های ورزشی منعقد می‌شود، گفت: قطعا هیئت‌ها نمی‌توانند تمام شهرستان‌ها را پوشش دهند به همین دلیل بعد قهرمانی را در پوشش شهرستان‌ها اولویت‌ها قرار می‌دهند.

حاجی‌زاده علاوه بر برنامه محوری با رویکرد آمایش، قانونمداری را از دومین اولویت اقدامات پیش روی اداره کل متبوع در بخش هیئت‌ها عنوان کرد و گفت: در این راستا لازم است صورت جلسه هیئت‌ها تنظیم شود، چرا که نبود صورت جلسه خود یک معضل تبدیل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در این دوره از مجمع نمایندگان فارس وجود دارد ، گفت: از آنجا که دکتر فروردین، نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند، در فراکسیون ورزش مجلس حضور دارد، درخواست کرده‌ایم تا برنامه ای برای بیمه ورزشی مربیان و ورزشکاران تصویب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین حمایت قاطع خود را از ورزش بانوان به دلیل وجود محدودیت‌هایی در این حوزه اعلام کرد و گفت: در صورتی که امکان دوچرخه سواری زنان بدون ایجاد محدودیت در شیراز وجود داشته باشد، حمایت خواهیم کرد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه نمی‌توان به زور مردم را وادار کرد که در برخی رشته‌های ورزشی فعالیت نکنند، گفت: همگانی شدن بسیاری از رشته‌های ورزشی از جمله دوچرخه سواری از مسائلی است که مردم قطعا استقبال خواهند کرد، لذا بر مبنای عدالت این مهم را دنبال خواهیم کرد.

این مسئول همچنین با تاکید بر این نکته که تزریق اعتبار در بخش هیئت‌ها قطعا بین هیئت‌ها توزیع خواهد شد، ابراز امیدواری که با همگامی هیئت‌های ورزشی در فارس شاهد توسعه ورزش در فارس باشیم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان فارس نیز در این جلسه با تبریک انتصاب مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان به تشریح اقدامات این هیئت طی ماه‌های اخیر پرداخت.

محمدجواد کشاورز خاطرنشان کرد: دوره جدید مدیریت هیئت با یک تیم جوان و فنی، صاحب نظر از دی ماه 98 آغاز شده و در نخستین گام، میزبان اردوی تیم ملی دوچرخه سواری که عازم مسابقات آسیایی بودند، شدیم.یک سوم این تیم را دوچرخه سواران فارسی تشکیل داده بودند.

کشاورز با بیان اینکه امسال 2 یا 3 پیست دوچرخه‌سواری در شیراز ایجاد می‌شود، یادآور شد: تنها مدال آسیایی این دوره از مسابقات مربوط به خانم فرانک پرتو آذر، دوچرخه سوار فارسی بود که با کسب آن، نام تنها مدال آور تاریخ دوچرخه سواری بانوان را از آن خود کرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره های داوری، آموزشی و کارگاه‌های مختلف از طریق وبینار از زمان شیوع کرونا ویروس تاکنون، بیان کرد: با شیوع این بیماری کمک‌های مومنانه توسط این هیئت به میزان بیش از ٩ میلیون تومان جمع آوری و بسته‌های معیشتی بین خانواده نیامندان توزیع شد که این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری فارس با اشاره به موضوع داوطلب شدن شیراز در سال گذشته به عنوان داوطلب شهر ملی دوچرخه، گفت: در این راستا شهردار شیراز، شهرداران مناطق یازده‌گانه را مکلف به اجرای مسیر دوچرخه سواری کرده است و امروز نیز شاهد افزایش قابل توجه مسیر دوچرخه سواری هستیم.همچنین علاوه بر شیراز در برخی شهرستان ها از جمله کازرون گام‌های موثری با راه‌اندازی پیست‌های دوچرخه سواری برداشته شده است.

نایب رئیس بانوان هیئت دوچرخه سواری استان فارس نیز در این جلسه با اشاره به محدودیت‌های موجود در ورزش بانوان به ویژه دوچرخه سواری، گفت: علاوه بر کمبود اعتبارات، مسائل فرهنگی در این حوزه مزید بر علت است.

زهرا جعفری با بیان اینکه ساختار خاصی در حوزه ورزش دوچرخه سواری بانوان نداریم، خواستار برگزاری همایش‌های مشترک دوچرخه سواری در استان ونگاه ویژه مسئولان به این مهم شد.

گزارش |چرا دوچرخه و دوچرخه سواری در تهران مهجور است؟!/ انجام 25 درصد سفرهای کاری "هلندیها" با دوچرخه! تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان| رکابزن تبریزی تیم ملی ایران پیش از پایان تور، سلطان کوهستان شد روزهای پرافتخار دوچرخه سواری در یزد؛ ضرورت توجه به توسعه ورزش‌ قهرمانی

وی که اعتقاد دارد نمی‌توان دستوری در حوزه ورزش کار کرد، گفت: باید ساز و کارهای چنین رشته‌هایی متناسب با فرهنگ ایجاد شود.

احمدرضا بابلی، دبیر هیئت دوچرخه‌سواری فارس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه دوچرخه‌سواری از جمله رشته‌هایی است که محدودیت فعالیت در دوران شیوع کرونا ندارد، گفت: با این حال سلامت ورزشکاران را اولویت قرارداده‌ایم و تلاش کرده‌ایم تا با استفاده از ظرفیت مجازی فعالیت‌های آموزشی را ادامه دهیم.

بابلی با بیان اینکه فعالیت‌ و تمرین دوچرخه سواران در شهرستان‌ها متناسب با وضعیت شیوع این بیماری است، خواستار پوشش امنیتی مسابقات دوچرخه سواریربرای تضمین سلامت و ایمنی دوچرخه سواران شد.

انتهای پیام/423/ش

R7533/P/S6,61/CT12 بیشتر بخوانید... دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین لیگ برتر دوچرخه سواری همایش دوچرخه سواری هفته محیط زیست در یاسوج+ تصاویر مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری کوهستان به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین لیگ برتر دوچرخه سواری همایش دوچرخه سواری هفته محیط زیست در یاسوج+ تصاویر مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری کوهستان به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند ۵ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۶ بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود ۷ ‌آیین‌های عزاداری با سلامت مردم در تضاد نیست / پروتکل‌های عزاداری‌های ماه محرم ‌‌در حرم رضوی کامل اجرایی می‌شود ۸ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده انتقاد آیت‌الله ‌فاضل‌لنکرانی از دست‌درازی برخی‌ها به بیت‌المال / چرا عده‌ای وام‌های میلیاردی بدون وثیقه می‌گیرند؟ گزارش| خسارت سیل تا‌بستانه در گیلان / ‌آبگرفتگی منازل ۱۰۰ خانوار / ۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی ‌آسیب دید وضعیت قرمز کرونایی در قم پرخطر شد / بی توجهی ۹۰ درصد ‌مردم ‌به زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری ‌ مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|جستجو برای یافتن مفقودین حادثه ادامه دارد/ کمک‌های دارویی ایران برای مردم لبنان گفت‌وگو| زارعی: انفجار بیروت داری پیامدهای سیاسی است عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان فارس دوچرخه سواری استان هیئت دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری دوچرخه سواری شهرستان ها حاجی زاده هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از اجرایی شدن بزرگترین طرح برای تجهیز مکان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: برای این مهم ۲۰ میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته است. - اخبار استانها -

یاسر جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه در یکسال گذشته تمرکز بر روی حل مشکلات ورزشکاران، هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر بوده است اظهار داشت: حرکت‌های حمایتی و کمک به ورزشکاران و هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر در یکسال گذشته در طول 40 سال گذشته بی‌نظیر بود.

وی با تأکید بر حمایت ویژه از ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی گفت: استان بوشهر در ورزش فوتبال یکی از 2 استان بااستعداد کشور است و اکنون 4 ملی‌پوش فوتبال ایران از ورزشکاران استان بوشهر هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی استان در طول سالیان گذشته همواره با مشکلات مالی مواجه بوده‌اند، اضافه کرد: اکنون با حمایت ویژه از ورزشکاران، تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی هزینه شرکت در مسابقات تأمین و پرداخت می‌شود.

جمالی از پرداخت هزینه کامل شرکت تیم‌های پایه استان از نونهالان تا تیم‌های امید در مسابقات مختلف قهرمانی خبر داد و بیان کرد: اعزام و شرکت تیم‌های پایه از نونهالان تا امید استان بوشهر در رقابت‌های قهرمانی ملی رایگان است.

وی با بیان اینکه پرداخت هزینه شرکت تیم‌های استان بوشهر در  رقابت‌های قهرمانی سبب خوشحالی و رضایت‌مندی ورزشکاران شده است افزود: این نوع حمایت‌ها از ورزشکاران، تیم‌ها، باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی در استان بوشهر در تاریخ این استان بی‌نظیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه اعتبارات این نوع حمایت‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان تأمین شده است، تصریح کرد: اعتبارات لازم در این زمینه تا نیمه نخست امسال تأمین و برای نیمه دوم سال هم برنامه‌ریزی شده است.

جمالی از اجرایی شدن بزرگترین طرح برای تجهیز مکان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: برای این مهم 20 میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه طرح تجهیز مکان‌ها، باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی استان بوشهر در پایان اردیبهشت ماه امسال تا اوایل خرداد اجرایی می‌شود تصریح کرد: براساس آمایش سرزمینی مصوبه شورای عالی ورزش کشور همه تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی مورد حمایت ویژه قرار گرفته می‌شود و در این راستا استان بوشهر در بخش ورزش از ظرفیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر فعالیت 33 مدرسه فوتبال در استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در شهر بوشهر 3 زمین چمن ورزشی فعال است که برای توسعه زیرساخت‌ها در این عرصه با هماهنگی نمایندگان استان بوشهر در مجلس بر اساس سند آمایش طرح‌های مهمی اجرا می‌شود.

جمالی در ادامه پرداخت حقوق ماهانه به قهرمانان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اکنون 15 ورزشکار استان بوشهر که در رقابت‌های جهانی و آسیایی مدال کسب کرده‌اند ماهانه به آنان حقوق پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • قایق سواری در این شهر استان فارس + فیلم | حجم بارندگی را در استان فارس ببینید
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت