Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@15:55:58 GMT

بازگشت190تبعه تاجیک از قزاقستان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۳۲۰

با دستور دولت تاجیکستان و همکاری مقامات قزاق 190 شهروند این کشور از «آلماتی» قزاقستان به میهن بازگردانده شدند. ناطقان: سفارت تاجیکستان در قزاقستان از بازگشت تعدادی دیگر از شهروندان این کشور از «آلماتی» به «دوشنبه» خبر داد.

بر اساس این گزارش، با دستور دولت تاجیکستان و همکاری مقامات ذیربط قزاقستان طی پرواز چارتر شرکت هواپیمایی «سامان ایر» 190 شهروند به میهن بازگردانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تمام پروازهای بین‌المللی در مسیر تاجیکستان و بلعکس توسط آژانس هواپیمایی کشوری وابسته به دولت این کشور در تاریخ 20 مارس با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کووید-19 و تضمین امنیت سلامت شهروند متوقف شدند.

برای اولین بار مقامات تاجیک وجود موارد ابتلا به کرونا در این کشور را در تاریخ 30 آوریل تایید کردند.

بر اساس گزارش اخیر وزارت بهداشت تاجیکستان شمار افراد مبتلا به کرونا در این کشور به 7853 نفر رسیده است. از این میان 6356 تن بهبود و 61 نفر دیگر بر اثر این بیماری جان‌باختند. منبع: فارس برچسب ها: بازگشت ، تبعه تاجیک ، قزاقستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازگشت تبعه تاجیک قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی

به گزارش جماران؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده "آمیا" را به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

 

دیگر خبرها

  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد