Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خلیل‌آبادی گفت : مشروطه یکی از جنبش‌های موثر در تحولات تاریخ کشور ما است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، با حضور در آئین پاسداشت شهدای قیام مشروطه و رونمایی از سردیس آیت‌الله فیروزآبادی، ضمن آرزوی سلامتی برای افراد حاضر در مراسم پاسداشت شخصیت‌های ملی، گفت: مشروطه یکی از جنبش‌های موثر در تحولات تاریخ کشور ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آنچه به مشروطه آسیب زد را نگاه حذفی، خودمحورانه و نگاه برحق دانستن خود افراد دانست و گفت: متاسفانه هرکس با بی توجهی خود را از این جریانات کنار کشید، در نهایت این امر داستان‌هایی شد که ما همچنان عوارض آن را شاهد هستیم.

عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه ما به شدت نیاز به گفت‌وگو داریم، اظهار کرد: در انقلاب مشروطه اگر رهبران و سران نهضت مشروطه با یکدیگر گفت‌وگو می‌کردند، ما امروز در قضاوت هایمان راحت تر بودیم.

خلیل‌آبادی افزود: امروز نیز متاسفانه دچار این بحران هستیم که به جای گفت‌وگو از ابزار قهری برای پیشبرد اهداف‌مان استفاده می‌کنیم، اما این روش پاسخ نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که ما به گفت‌وگو و پذیرش نظرات یکدیگر باز نگردیم، جامعه رنگ سعادت را نمی‌بیند.

خلیل آبادی با اشاره به فعالیت‌های آیت‌الله فیروزآبادی در شهرری عنوان کرد: افتخار می‌کنم به عنوان یک اهل ری که آیت‌الله فیروزآبادی در ری می‌زیسته و در رفتار خود رویکردی انسان محورانه داشته است‌. از کمک به افراد تا رسیدگی به حیوانات را در دوران زندگی خود داشته و فارغ از دیدگاه‌های ایدئولوژیک توانسته خدمات اجتماعی به مردم ارائه دهد، به‌گونه‌ای که حتی نیمه شب‌ها در بیمارستان به بیماران رسیدگی می‌کرد.

عضو شورای شهر افزود: امروز نیز کادر درمان بیمارستان فیروزآبادی سخت کوشانه فعالیت می‌کنند، قدردان این عزیزان هستیم و شرایط کادر درمان را درک می کنیم، چرا که هیچ یک از ما حاضر نیستم حتی دقایقی کوتاه در بخش کرونایی بیمارستان فعالیت و تردد کنیم‌.

خلیل‌آبادی خاطرنشان کرد: از ابتدای تاسیس این بیمارستان تا کنون افرادی که از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند با حضور در این مکان از خدمات ارزنده بیمارستان بهره‌مند می‌شوند، از این رو کار کادر درمان در این بیمارستان دشوارتر از دیگر مراکز درمانی است.

این مراسم با حضور محمد توسلی اولین شهردار تهران، آیت‌الله شاه‌چراغی، امام جمعه شهرری، محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش، حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش، فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ و حجت‌الاسلام شاهین معبودی، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشروطه تحولات تاریخ کشور خلیل آبادی شورای شهر عضو شورای آیت الله گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حاکمیت «لانینا» بر کشور از تابستان

به گزارش «تابناک»، صادق ضیائیان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه پیش‌بینی تاثیرات جریانات دورپیوند جوی بر دما و بارش کشور با احتمالات زیاد همراه است، اظهارکرد: یکی از این جریان‌ها، دورپیوند نوسان جنوبی (ان‌سو) نام دارد و دارای سه فاز لانینا، ال‌نینو و شرایط خنثی است. احتمال حاکمیت شرایط خنثی این جریان دورپیوند در ماه‌های آوریل، می، ژوئن و جولای زیاد است و احتمال خیلی کمی (تا ۳۰ درصد) برای حاکمیت شرایط ال‌نینو وجود دارد.

وی اضافه کرد: طی فصل‌های تابستان، پاییز و زمستان پیش‌بینی می‌شود که این دور پیوند در فاز لانینا باشد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت دما و بارش کشور در صورت حاکمیت شرایط لانینا گفت: دورپیوند «ان‌سو» یا نوسان جنوبگان یکی از صدها عامل موثر بر وضعیت دما و بارش کشور است و در شرایطی بین ۳۰ تا ۶۰ درصد می‌تواند بر دما و بارش کشور تاثیرگذار باشد و در شرایطی کمتر موثر است.

وی اضافه کرد: در شرایطی که حاکمیت لانینا اهمیت بیشتری پیدا کند، احتمال دریافت بارش نرمال کاهش می‌یابد البته از حالا پیش‌بینی برای بارش‌های پاییزی و زمستانه خیلی زود است و با خطای بسیار زیادی همراه است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تاکید کرد: جریان‌های دورپیوند دیگری مانند AO، NAO، MJO ، دو قطبی اقیانوس هند و غیره بر دما و بارش کشور می‌تواند موثر باشند و شرایط جوی را متغیر می‌کنند.

ضیاییان در پایان درباره تاثیر تغییرات اقلیمی بر عملکرد دور پیوندها و میزان پیش بینی‌پذیری آن‌ها گفت: تغییرات اقلیمی موجب افزایش تغییرات دورپیوند می‌شود، در نتیجه عدم قطعیت پیش‌بینی‌ها افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • فیلم | طرشت با شکوه
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • وزیر صمت: در مورد قیمت پژو پارس، شورای رقابت مسؤول است
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • اهمیت توجه محمود نجم‌آبادی به نسخ خطی و ترجمه‌شان
  • خدمات محمود نجم‌آبادی به علم پزشکی
  • ماجرای دیدار انتخاباتی مسیح مهاجری با هاشمی رفسنجانی / بازخوانی تاریخ
  • احتمال حاکمیت «لانینا» بر کشور از تابستان