Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت و رییس اورژانس کشور، ۱۴ پروژه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در شهرستان های مختلف خوزستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ظهر امروز همزمان با سراسر کشور، ۱۴ پروژه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در شهرستان های مختلف از طریق ویدیو کنفرانس به بهره برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین با ارتباط زنده سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور و با حضور حجه الاسلام سید محسن شفیعی نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان و فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و محمدامین زرگر رییس مرکز مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی استان خوزستان انجام شد.

در این آیین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: تعداد ۱۴ پروژه اورژانس پیش بیمارستانی شامل ساختمان جدید اداری عملیاتی اورژانس ۱۱۵، سوله تعمیرگاه مرکزی آمبولانس های دانشگاه، سوله بحران دانشگاه، سالن تربیت بدنی نیروهای فوریت های پزشکی، پایگاه های جاده ای شامل ملاح دهدز، پایگاه جاده ای مسیر اهواز - اندیمشک، پایگاه شهری شماره(۲) در شهرستان اندیمشک، پایگاه جاده‌ای پلیس راه اهواز - سربندر، پایگاه جاده ای رفیع هویزه، پایگاه جاده‌ای جلیزی سوسنگرد و پایگاه جاده‌ای زاووت چلو اندیکا، پد بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان مسجدسلیمان، آمبولانس آزمایشگاه، طراحی جدید کابین بیمار ویژه آمبولانس بنز ۳۱۴ با عنایت ویژه وزیر بهداشت، استاندار خوزستان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است که در حاشیه این مراسم از تمبر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز رونمایی شد.

لازم به توضیح است که در این ارتباط زنده تصویری چندین پروژه دیگر در سایر استان های کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسیدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت بهره برداری اندیمشک هویزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اندیکا برنا خوزستان سربندر کرونا ویروس اورژانس خوزستان 14 پروژه اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اورژانس پیش بیمارستانی بهره برداری پایگاه جاده ای وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای مسلمیه اهواز ‌تحت‌ پوشش دیتای پرسرعت همراه قرار گرفت

ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه‌اندازی تکنولوژی نسل چهار در دکل همراه اول، روستای مسلمیه از توابع بخش غیزانیه اهواز زیر پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در ادامه اجرای پروژه توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستاها به منظور بهره‌مندی روستائیان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، با توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن بستر ارتقای شبکه ارتباطی همراه، تکنولوژی ۴G بر روی دکل روستایی مسلمیه شهرستان اهواز نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: پس از به روزرسانی و وارد مدار شدن این سایت در شبکه ارتباطی همراه اول، ساکنین روستای مسلمیه، جاده مواصلاتی و مناطق اطراف و نزدیک، از نعمت اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار شدند و مشترکین نیز خدمات دولت الکترونیک و تبادل اطلاعات دیتایی صوت و تصویر را با سرعت بالاتر تجربه می‌کنند.

فلاح زاده ادامه داد: از اهداف اجرای این پروژه را می‌توان به کاهش شکاف و تسریع در روند دیجیتالی شدن و اتصال روستاها به اینترنت پر سرعت و در سطح بالاتر و بهره‌مندی روستاییان از شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد.

وی عنوان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات پروژه uso وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده که برای افزایش پوشش شبکه همراه و پایداری ارتباطات مخابراتی توسط کارشناسان حوزه معاونت ارتباطات سیار مخابرات منطقه خوزستان عملیاتی و اجرا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • روستای مسلمیه اهواز ‌تحت‌ پوشش دیتای پرسرعت همراه قرار گرفت
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • اجرای بیش از دو هزارو ۷۰۰ ماموریت اورژانس ۱۱۵ مشهد در ایام عید سعید فطر
  • قارچ سمی ۶ عضو خانواده نهاوندی را راهی بیمارستان کرد
  • اورژانس ۱۱۵ ندوشن آماده بهره برداری
  • راه آهن رشت بندرکاسپین آماده بهره برداری است
  • راه‌آهن رشت - بندرکاسپین آماده بهره‌برداری است
  • ۳ مصدوم در حادثه جاده آبادان به اهواز
  • ثبت ۱۵ تصادف و ۲۳ مصدوم روز جمعه در تربت‌حیدریه