Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با حضور در ایسنا ضمن تبریک روز خبرنگار و سالروز چهل سالگی جهاددانشگاهی با فعالان رسانه‌ای این نهاد انقلابی به ایراد سخن پرداخت.

سردار حمید دامغانی ضمن تقدیر از خدمات خبرگزاری ایسنا و جهاددانشگاهی استان از جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی برآمده از انقلاب نام برد و اظهار کرد: همه نهادهای مولود انقلاب و از جمله بسیج، جهاددانشگاهی، کمیته امداد، سپاه انقلاب اسلامی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..،همگی نهادهای متفاوت و موثری هستند که منشاء خدمات شایانی در این چهار دهه در بخش‌های مختلف بودند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از سپاه و جهاددانشگاهی به عنوان دو نهاد برآمده از انقلاب نام برد و افزود: خلاء هم‌افزایی بین این دو نهاد انقلابی وجود دارد این در حالی است که خیلی از دغدغه‌های هر دو نهاد مشترک است.
وی با بیان اینکه جهاد بار معنایی خاصی داشته و به تعبیری نوعی تقابل با دشمن در آن مستتر است ادامه داد: در جهاد، وجود مانع بر سر راه، معنایی ندارد چرا که یک جهادگر به هر طریق ممکن می‌کوشد که از هر مانعی عبور کند.

سردار دامغانی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب اعتماد زیادی به جهاددانشگاهی دارد افزود: تجلی این اعتماد بالا را در تعبیرهایی که معظم‌له درباره جهاددانشگاهی دارند به روشنی دیده می‌شود. این که رهبری معظم انقلاب می فرمایند بنده به جهاددانشگاهی اعتقاد راسخ دارم بیانگر جایگاه ویژه و بلند این نهاد انقلابی است.

وی با بیان اینکه نهادهایی که در ابتدای انقلاب در کشورمان شکل گرفتند براساس یک نیاز شکل گرفتند ادامه داد: این نهادسازی‌ها مختص انقلاب اسلامی است و معمولا نمونه خارجی ندارند همچنانکه شما در هیچ کشوری نهادی مثل بسیج، کمیته امداد، جهاددانشگاهی، سپاه و...نمی‌بینید و به عبارتی عمده این نهادها منحصر به انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه نهادهای برآمده از انقلاب رسالت‌های خود را در این چهل سال به خوبی انجام دادند افزود: این نهادهای مولود انقلاب در بسیاری از حوزه‌ها، جلوتر از دیگر دستگاه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: با وجود موفقیت‌های خیرکننده جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، آموزشی و... هنوز هم آن‌گونه که شایسته است از ظرفیت این نهاد انقلابی استفاده نشده است.

امریکا در برابر نرم‌افزار انقلاب اسلامی به شدن دچار خسران شده است

سردار دامغانی به شرایط خاص امروز پرداخت و اظهار کرد: امروز ما در یک جنگ ترکیبی، هوشمند و شناختی با دشمنان نظام هستیم. دشمنان نظام همه ظرفیت‌های خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی تجمیع کردند.
این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینکه جنگ دشمن علیه ما در یکی دو سال اخیر متفاوت از سال‌های قبل بوده اضافه کرد: امروز همه آنها که با نظام مشکل دارند با هم‌افزایی در جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی ایستادند.

وی با اذعان به اینکه امریکا این چند سال همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب به میدان آورده افزود: دلیل اینهمه دشمنی هم کاملا روشن است چرا که امریکا در برابر نرم‌افزار انقلاب اسلامی به شدن دچار خسران شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه امریکا امروز در بدترین دوره افول خود قرار دارد گفت: از همین رو است که امریکا از نهادسازی‌هایی که برای مدیریت بر جهان و کدخدایی در آن تدارک دیده بود به تدریج و یکی یکی یا از آنها خارج می‌شود و یا به نوعی بی‌اعتبارش می‌کند.

وی با اشاره به چرایی بیرون کشیدن دولت امریکا از برخی سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی اظهار کرد: این همه سردرگمی امریکایی‌ها در این بخش به اثر بالایی برمی‌گردد که انقلاب اسلامی بر جهان امروز گذاشته است.

ترور سردار سلیمانی نمودی از شکست راهبردی جهان سلطه
سردار دامغانی با بیان اینکه امریکا امروز برخلاف گذشته دیگر آن محوریت را ندارد خاطرنشان کرد: امروز اندیشکده‌های غربی با صراحت این واقعیات را بیان می‌کنند آنها به صراحت می‌گویند که امریکا دیگر قابلیت خود را برای اداره جهان از دست داده است. و البته همچنان که عرض شد این مهم به دلیل نفوذ و اثرات نرم‌افزار انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امریکا و جهان سلطه به روشنی شکست خوردند تصریح کرد: درست از همین رو است که امریکایی‌ها به حذف "سخت روی آوردند. ترور و حذف فیزیکی سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ روشنی از این واقعیت است و البته این حذف فیزیکی ناجوانمردانه، نه ناشی از قدرت و اقتدار آنها که نمودی از شکست راهبردی و روند رو به زوال و افول آنها است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه امروز سلطه امریکا در منطقه دچار چالش جدی شده اظهار کرد: امریکا از همین منظر است که با برخی از قدرت‌های جهانی دچار چالش جدی و اساسی شدند.
وی به اقتدار بالای کشورمان پرداخت و گفت: البته کشور ما در حوزه‌های اقتصادی با مشکلاتی روبرو است که البته این مشکلات نیز با یک برنامه‌ریزی هوشمند و با هم‌افزایی و تلاش بیشتر و کاستن از سوءمدیریت‌ها و...قابل حل است.
این فرمانده ارشد نظامی به نقش مهم رسانه ها در عبور از این وضعیت پرداخت و افزود: رسانه ها نقش مهم و کلیدی در این حوزه دارند. همه رسانه های نظام باید با هم افزایی به مقابله با دشمنان در این حوزه بپردازند.
سردار دامغانی به نقش مهم رسانه ها پرداخت و افزود: دشمن با بهره گیری از امپراتوری رسانه ای خود به فشارها در اذهان عمومی ضریب چند برابری می دهند تا آنها را در برابر نظام قرار دهد اگرچه مردم این انقلاب را از خویش دانسته و برای آن خون داده اند و از همین رو همیشه در مقاطع مختلف به انحاء گوناگون به دفاع از آن برخاسته اند..

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سمنان جهاد دانشگاهی منطقه سمنان فرمانده سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان انقلاب اسلامی سردار دامغانی نهاد انقلابی هم افزایی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان گفت: در شش ماهه گذشته شاهد رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان بوده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، معصومه حسنی خونسار عصر امروز در دیدار دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری؛ راه‌اندازی محافل قرآنی و کتابخانه هدهد سفید را از اقدامات مؤثر این دولت ذکر کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 54 با کتابخانه عمومی در استان وجود دارد که از این تعداد 16 باب روستایی و 38 باب کتابخانه شهری و مشارکتی با سایر ادارات هستند.

وی از عضویت 51 هزار نفر در کتابخانه‌های کردستان خبر داد و گفت: 900 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های استان وجود دارد و در شش ماهه گذشته شاهد رشد 3 برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان بوده‌ایم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان افزود: راه‌اندازی کتابخانه مرکزی حضرت آیت‌الله خامنه ای یکی از مهم ترین و برجسته ترین اقدامات در این زمینه بوده که خوشبختانه به خوبی مورد توجه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.

وی برگزاری نشست‌های مطالعاتی، نشست‌های کتابخوان، کارگاه‌های آموزشی، جلسات مشاوره، محافل ادبی، نشست‌های جمع‌خوانی کتاب، رونمایی از کتاب، مسابقات کتابخوانی مکتوب و مجازی، نقد کتاب، نشست‌های تخصصی کتابخوان، قصه‌گویی، برنامه‌های ویژه در بخش‌های کودک، جشنواره رضوی، جشنواره قصه‌گویی، طرح‌های «هدهد سفید» و «با هم بخوانیم» را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

حسنی عنوان کرد: در سال گذشته 24 هزار و 500 جلد کتاب با موضوعات متنوع از سوی خیرین و واقفین کتاب اهدا شده که بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان خواستار حمایت مسئولان استان از کتابخانه‌های عمومی شد و تصریح کرد: توجه به ترویج فرهنگ کتابخوانی می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقای شاخص‌های کتابخوانی داشته باشد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • تنبیه رژیم صهیونیستی مطالبه عمومی بود
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم