Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان درمیان با مشارکت نهاد پیشرفت بنیاد علوی در این شهرستان برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان برگزارمی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام و روحانی منش معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد علوی در شهرستان درمیان ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز فرهنگی و هنری کانون درمیان از نزدیک در جریان روند برنامه‌های فرهنگی‌، هنری و ادبی کانون در این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رقیه خلیلی مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان درمیان در این بازدید ضمن ارائه گزارشی مستند از فعالیت‌های این مرکز خواستار همکاری و کمک نهاد بنیاد علوی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان مستعد این شهرستان مرزی شد.

 

وی افزود: با توجه به ظرفیت موجود در کانون شهرستان درمیان به لحاظ موقعیت مکانی و نیز امکانات موجود مانند سالن سینما، سالن کتاب‌خانه، آسمان نمای دیجیتال و منابع کتاب‌خانه‌ای و دو کتابخانه سیار روستایی    می‌طلبد که با مشارکت نهادهایی مثل بنیاد علوی فعالیت‌های بیشتری در خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان این شهرستان انجام شود.

 

حجت الاسلام روحانی منش در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های کانون در مناطق مرزی و محروم گفت: به منظور شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان در این شهرستان آماده همکاری و پشتیبانی معنوی و مادی از فعالیت‌های کانون در چهارچوب ارایه‌ی طرح‌های فرهنگی، هنری و ادبی هستیم.

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند کودکان و نوجوانان شهرستان درمیان بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت دراین جشنواره از بین 30اثر 16اثربرای اجرا انتخاب شدند که ازبین آنها 2 اثر بعنوان برگزیده به جشنواره کشوری راه می‌یابند.
اکبر خدادادی  افزود: در این جشنواره 6اثررعروسکی 8اثرصحنه ای و 2اثر خیابانی بودند

 نقالی «کیومرث» از فاطمه رویا از بخش آزاد، نمایش‌های عروسکی «من آیدا را نمی‌فروشم» به کارگردانی محبوبه نژادصادقی از کانون پرورش فکری شماره ۵ شهر کرمان، «اصل رنگ دل‌هاست» به کارگردانی فائزه خسروی از کانون پرورش فکری شماره یک بردسیر، «قول بچه‌قورباغه» به کارگردانی فاطمه محمودی از کانون پرورش فکری شماره ۵ شهر کرمان و «حراج» به کارگردانی سعید قاسمی‌زاده راوری در نوبت صبح اولین روز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سالن باران اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان دیروز اجرا شد.
 نمایش‌های «خیلی شیک و مجلسی»، «معجون اخلاق»، «برف می‌بارد» و «سیاه‌وسفید» به کارگردانی اعظم کارآموزیان و «کودکان خیابانی» به کارگردانی احسان رضوانی از بخش آزاد در نوبت عصر روز اول جشنواره اجرا داشتند.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های صحنه، عروسکی و زنده – عروسکی برای شرکت‌کنندگان ۷ تا ۲۲ سال در مراحل استانی برگزار می‌شود و از هر استان سه گروه برگزیده به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • لزوم اختصاص فضایی در بافت تاریخی برای دبیرخانه قصه گویی
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند
  • ذخیره سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری درمیان