Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:21:16 GMT

درخشان: مدیران قبلی باید پرونده برانکو را می‌بستند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۵۳۶

درخشان: مدیران قبلی باید پرونده برانکو را می‌بستند

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص مشکلات و مسائلی که در پرونده پرسپولیس و برانکو وجود دارد گفت: اگر به دلیل بی دقتی مدیران قبلی باشگاه جریمه مالی شود یا امتیازی از آن کسر شود، به هیچ عنوان اتفاق خوبی نیست. 

وی ادامه داد: مدیران قبل از رسول‌پناه باید پرونده برانکو را می‌بستند و کار را تمام می‌کردند که نکردند تا این طور پرسپولیس متضرر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم این مدیران چطور به پرسپولیس می‌آیند و چطور بعد از این همه اتفاقات بدی که رقم می‌زنند، پاسخگو نیستند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت فعلی این باشگاه در قضیه برانکو مقصر است یا خیر؟ تاکید کرد: به نظر من مدیریت فعلی هیچ تقصیری ندارد، قبلی‌ها باید این پرونده را جمع می‌کردند. مدیریت فعلی پولی نداشته که بخواهد کاری کند، همه تقصیرات نباید به گردن رسول‌پناه بیفتد.

درخشان خاطرنشان کرد: مدیران قبلی زمان داشتند تا این مساله را حل کنند اما نکردند؛ حالا مدیریت و هیات مدیره جدید چه کار باید می‌کرد؟ وقتی باید پول هنگفت جور شود، کار سخت می‌شود.

وی در پایان گفت: الان مساله برانکو مطرح است و چند وقت دیگر نوبت به کالدورن می‌رسد. تمام این مسائل هم به خاطر بی دقتی و بی‌مبالاتی مدیران قبلی است.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال ایران حمید درخشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال ایران حمید درخشان باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال ایران حمید درخشان مدیران قبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند

به گزارش صدای ایران، سرهنگ یوسف اشرفی دوشنبه شب اظهار کرد: در پی قتل یک مرد و زخمی شدن ۲ نفر دیگر از یک خانواده در بامداد شب گذشته، تلاش برای دستگیری عاملان این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سرانجام پس از یکسری اقدامات پلیسی قاتل به همراه ۳ نفر از همراهان خود در یکی از شهر‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در حادثه بامداد شب گذشته قاتل ضمن قتل یک مرد با اسلحه گرم، ۲ نفر دیگر را نیز از خانواده مقتول زخمی کرده بود، که هم اکنون تحت مداوا قرار دارند.

سرهنگ اشرفی بیان کرد: طبق گزارش‌های اولیه علت اصلی این درگیری اختلاف شخصی بین قاتل و خانواده مقتول گزارش شده است.

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و پلیس برابر قانون با افرادی که دست به این چنین اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه‌ای می‌زنند به شدت برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی / احتمال اصلاح نرخ دلار
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت