Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، با توجه به تعطیلات پایان هفته و نیز به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در محورهای ذیل به اجرا در می‌آید.

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (امروز) تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۱۹ مرداد در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کرج - چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است. (موج رفت)

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ مرداد تا ساعت ۲ روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران – شمال ممنوع است.

در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ مرداد تا ساعت ۲ روزهای بعد، از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه خواهد بود. (موج برگشت)

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ مرداد تا ساعت ۲ روزهای بعد، از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ مرداد تا ساعت ۲ روزهای بعد، از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه (امروز) در محور هراز ممنوع است.

پ - تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد تا ساعت ۲ روزهای بعد، از محور هراز ممنوع است.

کد خبر 537762 برچسب‌ها استان مازندران آزاد راه تهران - شمال استان گیلان پلیس راهور - جاده‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران آزاد راه تهران شمال استان گیلان پلیس راهور جاده ها تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت تا ساعت ۲ روزهای بعد آزادراه تهران محور هراز مرزن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد

به گزارش پارس نیوز ، محسن هرمزی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.

در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است