Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@06:26:20 GMT

معرفی سفرای جدید عمان و آلمان در ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۶۰۲

به گزارش مهر، در دیدار ابراهیم بن احمد المعینی سفیر جدید سلطنت عمان در جمهوری اسلامی ایران با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان سفیر جدید عمان رونوشت استوار نامه خود را تسلیم کرد.

همچنین هانس اودو موتسل سفیر جدید آلمان در جمهوری اسلامی ایران در آغاز ماموریت خود در کشورمان و در دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه رونوشت استوار نامه خود را تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و پاکستان

در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد حسین امیرعبداللهیان و «محمد اسحق دار» وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان طی مکالمه تلفنی در خصوص روند رو به رشد روابط تهران و اسلام آباد و برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه تبادل نظر کردند.

به گزارش مشرق، وزیر امور خارجه پاکستان در این گفتگو، با استقبال و ابراز خرسندی از سفر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، این سفر را نقطه تحولی در روابط دو کشور همسایه و مسلمان توصیف کرد.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگو با قدردانی از تلاش ها و اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان برای انجام سفر رئیس جمهور کشورمان به اسلام آباد، بر علقه و علاقه دیرینه و اشتراکات مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی بین دو کشور بعنوان سرمایه ای ارزشمند در روابط فی مابین تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: خوشبختانه هماهنگی ها و توافقات بسیار خوبی بین بخش های مختلف در دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان جهت ارتقای روابط تهران و اسلام آباد و در راستای خدمت به منافع دو کشور صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران
  • رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و پاکستان
  • تأکید وزرای خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی
  • تاکید وزیران خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی
  • تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • وزرای امور خارجه ایران و آفریقای جنوبی گفت‌وگو کردند