Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان با تکذیب خبر واگذاری برخی ساختمانهای این دانشکده گفت: ساختمانهای مربوط به درمانگاه 5مهر و مرکز بهداشت آبادان در تملک این دانشکده است و خبر واگذاری آنها صحت ندارد.

حسین کایدخورده در گفتگو با خبرنگار آریا در آبادان، اظهار کرد: متاسفانه یکی از رسانه‌ها در روزهای گذشته اقدام به انتشار خبری کذب مبنی بر واگذاری برخی ساختمان‌های متعلق به دانشکده علوم پزشکی آبادان کرد که این خبر از اساس غیرواقعی و کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مطلب منتشرشده در رسانه یادشده درباره واگذاری ساختمان کنونی مرکز بهداشت آبادان و درمانگاه 5مهر فعلی صحبت‌هایی مطرح شده که به هیچ عنوان واقعیت نداشته و دروغ‌پردازی محض است.

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید دوباره بر عدم واگذاری 2 ساختمان یادشده، تصریح کرد: در حال حاضر این دانشکده هیچگونه برنامه‌ای برای واگذاری ساختمانهایش ندارد و بدون تردید اگر در آینده نه تنها در مورد این ساختمان‌ها بلکه درباره تمامی زمین‌ها و ساختمان‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار بر جابجایی یا واگذاری باشد در وهله ی نخست منافع سلامت عمومی در اولویت است و قطع به یقین کارها طبق قوانین و مقررات پیش خواهد رفت.

کاید خورده یادآور شد: با توجه به انتشار خبر غیر واقعی و بدون پشتوانه ی واگذاری ساختمانهای درمانگاه 5 مهر و مرکز بهداشت در این رسانه ی دارای مجوز رسمی، این دانشکده از حق خود برای پیگیری قانونی و قضایی استفاده خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان واگذاری رسانه مجوز رسمی انتشار 5 مهر مرکز بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبۀ سوم کشوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:برطبق گزارش تحلیلی شکایت‌های ۱۹۰ حوزۀ آب و فاضلاب وزارت بهداشت، مربوط به شش ماه اول سال ۱۴۰۲ در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور گفت: شکایات ثبت شده در حوزۀ بهداشت آب و فاضلاب، حدود ۱۲ درصد کل شکایت‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای، پنج هزار و ۶۲۱ مورد شکایت بوده که از این تعداد سه هزار و ۴۵۴ مورد مربوط به مناطق شهری و دو هزار و ۱۶۷ مورد مربوط به مناطق روستایی است.

دکتر محمد قربانی افزود: براساس موضوع شکایت، بیشترین شکایت گزارش شده به‌ترتیب مربوط به‌دفع غیر بهداشتی فاضلاب در مناطق روستایی، آلودگی آب استخر‌های شنا یا شناگاه و دفع غیر بهداشتی فاضلاب در مناطق شهری است.

وی با بیان این‌که شاخص کشوری هفت شکایت به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است گفت: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه جزو سه دانشگاهی است که تعداد شکایت آنها بیش از ۱۵ شکایت در ۱۰۰ هزار نفر می‌باشد که نشان دهندۀ اطلاع‌رسانی مناسب، آموزش عمومی مداوم، پیگیری دقیق و اعتماد مردم به عملکرد معاونت بهداشت در این دانشگاه نسبت به دانشگاه‌های دیگر است.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • کسب رتبۀ سوم کشوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه