Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@02:06:59 GMT

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پایان هفته

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۶۳۵

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پایان هفته

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور را با توجه تعطیلات پایان هفته اعلام کرد.

به گزارش مشرق، با توجه به تعطیلات پایان هفته و نیز به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت‌های تردد از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در محورهای ذیل به اجرا در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آمار متفاوت مدیران از لغو طرح ترافیک

۱- تردد موتورسیکلت:

از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹.۰۵.۱۵ الی ساعت ۶ روز یکشنبه مورخ ۹۹.۰۵.۱۹ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

 – تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲- محور کرج _ چالوس:

الف- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

موج رفت

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲روز های چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ های ۱۵ و ۹۹.۰۵.۱۶ الی ساعت ۲ روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع است.

در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ های ۱۵ و ۹۹.۰۵.۱۶ الی ساعت ۲ روزهای بعد از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

موج برگشت

پ- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه و شنبه تاریخ های ۱۷ و ۹۹.۰۵.۱۸ الی ساعت ۲ روزهای بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه تاریخ های ۱۷ و ۹۹.۰۵.۱۸ الی  ساعت ۲ روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاده راه تهران - شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

۳- محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها، کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹.۰۵.۱۵ از محور هراز ممنوع است.

پ- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه تاریخ‌های ۱۶، ۱۷ و ۹۹.۰۵.۱۸ الی ساعت ۲ روزهای بعد، از محور هراز ممنوع است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین فیروزکوه هراز چالوس تهران مشهد کرج سمنان وضعیت ترافیکی طرح ترافیک ترافیک محدودیت های ترافیکی مشرق الی ساعت ۲ روزهای بعد ساعت ۲ روزهای بعد وسایل نقلیه از ساعت شنبه تاریخ تردد انواع راه تهران مرزن آباد محور هراز پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر

به علت بارش باران و بروز سیلاب تردد در محور امرآباد - شانق شهرستان اراک دچار محدودیت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، از روز گذشته بارش‌های پراکنده در استان مرکزی آغاز شده به طوری که در اکثر شهرهای استان مرکزی شاهد بارش نزولات آسمانی بهاری بودیم، در اراک نیز در ساعاتی از روز بارش به صورت باران بوده و البته در مناطق اطراف اراک قدری این روند بارش شدیدتر بود.

این در حالی است که در بخش معصومیه و محدوده امرآباد و شانق در شهرستان اراک بارش شدید باران باعث بروز سیلاب در محور ترددی این بخش و در نتیجه بروز محدودیت تردد در محور امرآباد - شانق شهرستان اراک به علت وقوع سیلاب بعد از بارش سنگین باران شد.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار تسنیم، تردد از محور امرآباد - شانق به علت وقوع سیلاب امکان پذیر نبوده و درحال حاضر راهداران اداره کل راهداری اقدام به بستن راه و ممانعت از هرگونه تردد در این محور مواصلاتی به علت بارش باران و بروز سیلاب کرده‌اند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد