Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@23:25:45 GMT

رضاییان در لیست برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۶۵۴

به گزارش فارس، سازمان لیگ ستارگان قطر لحظاتی پیش با اتمام هفته نوزدهم این لیگ با انتشار تصویری به آمار گلزنی بهترین گلزنان این فصل تا اینجای رقابت‌ها پرداخت.

رامین رضاییان، مدافع ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه الشحانیه اگرچه در این فصل به همراه تیمش نتایج خوبی نگرفته ولی ستاره تیمش بوده و اکنون با زدن 11 گل در رده سوم بهترین گلزنان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضاییان امروز از سوی شبکه «الکاس» قطر هم در تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ ستارگان قرار گرفت. اکرم عفیف، مهاجم تیم ملی قطر و عضو باشگاه السد با زدن 14 گل اکنون صدرنشین بهترین گلزنان است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست مرکز کاشت دندان در تهران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، معمولاً به افرادی که دندان‌های خود را از دست داده‌اند پیشنهاد می‌شود که از روش‌های جایگزین کردن دندان استفاده کنند. بهترین روش نیز ایمپلنت است که در خدمات دندانپزشکی زیبایی جایگاه ویژه‌ای به دست آورده است و بسیاری از مراکز ایمپلنت در تهران، کاشت دندان را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند. برای کاشت ایمپلنت روش کاشت، اجزای سازنده و کیفیت انجام آن از اهمیت زیادی برخوردار هستند. چرا که این عوامل به طور مستقیم بر روی کیفیت دندان کاشته شده تأثیر می‌گذارند و احتمال پس زدن ایمپلنت یا بروز عوارض را کاهش خواهند داد. برای اینکه جراحی ایمپلنت موفقیت آمیز باشد باید به بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران مراجعه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین متخصص ایمپلنت در تهران بپردازیمهمواره توصیه می‌کنیم برای انتخاب مرکز ایمپلنت همواره درباره ی پزشک مربوطه تحقیقات لازم را انجام دهید.

بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران

انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در تهران ممکن است کار زمانبر و دشواری باشد؛ چرا که هر یک از این پزشکان ویژگی‌های مختلفی دارند و قیمت متفاوتی برای خدمات خود در نظر می‌گیرند. برای راحتی شما لیستی از بهترین متخصصان ایمپلنت در تهران آماده کرده‌ایم از این رو انتخاب بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران همواره چالش‌هایی دارد و ما سعی کردیم این چالش را برطرف کنیم:

کلینیک دکتر الهام وزیری نهاد

کلینیک دکتر الهام وزیری نهاد یکی از بهترین مراکز برای کاشت دندان در تهران است. دکتر وزیری نهاد برای درمان ایمپلنت، اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کند و قبل و بعد از درمان وقت مشاوره برای بیمار در نظر می‌گیرد تا نکات لازم را به او یادآوری نماید. علاوه بر این از زمان مشاوره تا پس از جراحی ایمپلنت همراه شما خواهد بود تا به نگرانی‌ها و سوالات شما پاسخ دهد. دکتر الهام وزیری نهاد جراح و متخصص ایمپلنت و بیماری‌های لثه می‌باشد و یکی از بهترین دندانپزشکان تهران با تجربه زیاد به شمار می‌رود. ایشان از بهترین برندهای ایمپلنت استفاده می‌کند و با پرسنل مجرب و حرفه‌ای، محیطی کاملاً تمیز و بهداشتی و استفاده از جدیدترین ابزار و تجهیزات توانسته است در لیست بهترین متخصصان ایمپلنت قرار بگیرد. کلینیک دکتر وزیری نهاد در یکی از بهترین نقاط تهران قرار دارد؛ به همین دلیل به شهرت رسیده است. از جمله خدمات این کلینیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایمپلنت دندان (دیجیتال و فوری)

پروتز دندان ثابت و متحرک

کامپوزیت ونیر

لمینت سرامیکی و پرسلن

جراحی تخصصی لثه و فک

جراحی ترمیمی و زیبایی دندان

بلیچینگ دندان

اصلاح لبخند لثه‌ای

اصلاح طرح لبخند

بستن فاصله بین دندان‌ها

کلینیک دکتر وحید دهقان

به جرأت می‌توان گفت دکتر وحید دهقان بهترین متخصص ایمپلنت در تهران است. کلینیک ایشان در منطقه جردن واقع شده است و مرکز کاشت دندان در تهران بصورت تخصصی در زمینه ایمپلنت در تهران فعالیت می‌کند. وی تنها در زمینه ایمپلنت مشغول به فعالیت نیست؛ بلکه در زمینه جراحی فک و صورت نیز تبحر خاصی دارند و تاکنون جراحی بیماران تصادفی زیادی را انجام داده‌اند. از آنجایی که دکتر وحید دهقان بسیار دقیق، باحوصله، خوش اخلاق و خوش رو به سوالات بیماران پاسخ می‌دهد و خواسته آن‌ها را در اولویت قرار می‌دهد، به درصد بالایی از رضایت مراجعه‌کنندگان دست یافته و بهترین دکتر ایمپلنت در تهران شناخته شده است. برای جراحی زیبایی فک، درمان شکستگی فک و صورت، جراحی دندان عقل نهفته، درمان کیست‌ها و تومورهای دهان، فک و صورت و … می‌توانید به کلینیک دکتر وحید دهقان مراجعه کنید. علاوه بر این در صورتی که به دلایل مختلف دندان‌های خود را از دست داده‌اید، می‌توانید به ایشان مراجعه نمایید و کاشت دندان انجام دهید. دکتر دهقان کاشت ایمپلنت در یک روز نیز انجام می‌دهد و باعث می‌شود که در کمترین زمان زیبایی به صورت شما بازگردد.

یکی دیگر از مزایایی که این متخصص ایمپلنت دارد این است که سلامت بیمار را در اولویت قرار می‌دهد. برای مثال اگر شرایط شما برای انجام ایمپلنت مناسب نباشد، این مسئله را به شما می‌گوید. البته نگران نباشید؛ چون دکتر دهقان بر روی سایر روش‌های جایگزینی دندان هم تسلط دارد و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا کارایی و زیبایی را به دندان‌های شما بازگرداند. در کلینیک فوق تخصصی دکتر دهقان تمرکز بر روی خدمات کاشت دندان و ایمپلنت است. این مرکز مجهز به جدیدترین تجهیزات بوده و در آن از بهترین برندها برای ایمپلنت استفاده می‌شود. از آنجایی که دکتر وحید دهقان ازبهترین جراح فک و صورت در کشور است سایر خدمات مربوطه را نیز در بزرگترین کلینیک کشور ارائه می‌دهد وخدمات دیگری که در مرکز فوق تخصصی دکتر وحید دهقان انجام می‌شود عبارتند از:

جراحی دندان نهفته

درمان سرطان‌های دهان و صورت

درمان عفونت‌های ناحیه فک و صورت

جراحی سینوس‌های فک

جراحی ایمپلنت با بیهوشی

پیوند استخوان و ایمپلنت

کاشت فوری و یک دقیقه‌ای دندان

جراحی زیبایی فک و صورت

درمان نقایص مادرزادی صورت

بازسازی کامل و تخصصی فک بدون دندان

کلینیک دکتر حمیدرضا دادخواهان

کلینیک دکتر حمیدرضا دادخواهان یکی دیگر از کلینیک‌های دندانپزشکی در زمینه کاشت ایمپلنت است. دکتر دادخواهان با در نظر گرفتن نیازهای بیماران، یک کلینیک مجهز و وسیع فراهم کرده است. به علاوه در این کلینیک از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها استفاده می‌شود تا کاشت ایمپلنت دندانی در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام شود. اگر نگاهی به سابقه دکتر حمیدرضا دادخواهان بیندازید، متوجه تجربه بالای او خواهید شد. کلینیک ایشان نیز همه روزه پذیرای مراجعه‌کنندگان عزیز است. شما می‌توانید برای انجام معاینات دقیق به این مرکز مراجعه کنید. برخی از خدمات کلینیک دکتر حمیدرضا دادخواهان عبارتند از:

لمینت سرامیکی و پرسلن

کامپوزیت

بلیچینگ دندان

کاشت ایمپلنت فوری و دیجیتال

ارتودنسی متحرک، ثابت و نامرئی

عصب کشی

دندانپزشکی کودکان

پیوند استخوان و جراحی لثه

اصلاح لبخند لثه‌ای و طرح لبخند

برطرف کردن فاصله بین دندان‌ها

دندانپزشکی عمومی شامل کشیدن، ترمیم و پر کردن دندان آسیب دیده

کلینیک مهرآوید

کلینیک تخصصی دندانپزشکی مهرآوید نیز یکی از بهترین مراکز کاشت ایمپلنت در شرق تهران است. این کلینیک با پزشکان متخصص همکاری می‌کند؛ به همین دلیل در لیست بهترین مراکز ایمپلنت در تهران قرار گرفته است‌. مرکز تخصصی مهرآوید بسیار مجهز و وسیع بوده و با تیمی متشکل از ۱۰۰ نفر، انواع مختلف خدمات دندانپزشکی را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد. خدماتی که در این کلینیک انجام می‌شوند، کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که همه مراجعه‌کنندگان این کلینیک نهایت رضایت را داشته باشند. در صورتی که قصد کاشت دندان در تهران را دارید حتماً به کلینیک مهرآوید مراجعه کنید تا از قیمت مناسب آن شگفت زده شوید. برخی از خدماتی که در این کلینیک تخصصی دندانپزشکی ارائه می‌شوند عبارتند از:

ایمپلنت دندان

ونیر کامپوزیت

بلیچینگ

لمینت دندان

جراحی فک و صورت

جراحی لثه

درمان بیماری‌های دهان و دندان

عصب کشی

پروتز دندان

ارتودنسی متحرک، ثابت و نامرئی

درمان ریشه دندان

دندانپزشکی کودکان

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6087467

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال