Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:41:32 GMT

شیمبا رکورددار بیشترین بازی در بین خارجی‌های لیگ

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۶۸۵

شیمبا رکورددار بیشترین بازی در بین خارجی‌های لیگ

لوسیانو پریرا مهاجم تیم فولادخوزستان رکورد بیشترین بازی در بین بازیکنان خارجی لیگ برتر ایران را مال خود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی تیم فولادخوزستان در بازی قبل مقابل گل‌گهر سیرجان به رکورد ۲۰۴ بازی در لیگ برتر رسید و عنوان بیشترین بازی را در بین بازیکنان خارجی لیگ‌برتر ایران مال خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از لیگ دوازدهم و با حضور در تیم فولاد خوزستان کارش در ایران را آغاز کرد و در این مدت در تیم‌های فولادخوزستان، گسترش فولاد تبریز، سپاهان و صنعت نفت آبادان بازی کرده است. شیمبا همراه با تیم فولاد خوزستان و سپاهان ۲ قهرمانی در ایران را در کارنامه دارد.

 


آمار لوسیانو پریرا در فوتبال ایران را مرور می‌کنیم:
۲۰۴ بازی، ۲ قهرمانی، یک آقای گلی، ۸۱ گل، ۲۸ پاس گل و کسب ۱۱ پنالتی.
گفتنی است این مهاجم با اخلاق برزیلی عنوان بهترین گلزن باشگاه فولاد در ادوار لیگ‌برتر را دارد. همچنین وی تا رکورد بیشترین گل‌زده در بین خارجی‌های لیگ‌ایران که متعلق به ادینیو است تنها یک گل فاصله دارد.

فولاد خوزستان لوسیانو پریرا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان لوسیانو پریرا لوسیانو پریرا تیم فولاد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک که پیش‌تر به دلیل تخلف هوادارانش با محرومیت تعلیقی مواجه شده بود، پس از اتفاقاتی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل استقلال تهران رخ داد، حکم قطعی مبنی بر محرومیت تماشاگران دریافت کرد و 200 میلیون تومان جریمه شد.

با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر محرومیت تماشاگران آلومینیوم در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس در روز جمعه هفته جاری مطرح شده بود، اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ اعلام نمود که این مسابقه در حضور هواداران انجام خواهد شد و ایرالکویی‌ها می‌توانند به استادیوم بروند.

اما بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون، محرومیت یک جلسه‌ای هواداران آلومینیوم که تعلیق شده بود و حالا به قطعیت رسیده، در دیدار هفته آینده لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در اراک به اجرا درمی‌آید.

بنابراین، دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در روز چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بدون حضور هواداران دو تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست