Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@17:09:06 GMT

پربیننده‌ترین اخبار گروه فرهنگی تسنیم در ۱۵ مردادماه ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۶۹۷

پربیننده‌ترین اخبار گروه فرهنگی تسنیم در ۱۵ مردادماه ۱۳۹۹

‍‍‍‍‍‍

پربازدیدترین اخبار گروه فرهنگی تسنیم در ۲۴  ساعت گذشته را به‌‌‌ تفکیک بخوانید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پربیننده‌ترین اخبار گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم امروز (15 مردادماه) را در اینجا مشاهده می‌کنید:

1-  فیلم سینمایی «سوء‌تفاهم» به خانه‌ها رسید

2-اختصاصی تسنیم|پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتائاتی دربارۀ احکام عزاداری در ایام کرونا

3-امام هادی چگونه برای عصر غیبت کادرسازی کرد؟/ نهادینه‌سازی اندیشه مهدویت در قالب ادعیه

4-ازدواج در ارتفاع 1000 متری، ماجرای این هفته "مکث" با اجرای مهران رجبی

5- «امیر گلها»؛ نگاهی نو به زندگی و شخصیت امام علی(ع)

6- سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است

7-بازخوانی ماجرای نفوذ در نهادهای جمهوری اسلامی در "سرچشمه"

8-باربد بابایی: مافیا دست از سرِ موسیقی تلویزیون برنمی‌دارد/ خوانندگانی که برای خواندن تیتراژ 50 میلیون و برای آمدن به تلویزیون 20 میلیون می‌پردازند!

پربیننده‌ترین اخبار گروه فرهنگی تسنیم در 14 مردادماه 1399

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حماسه و پایداری کتاب و ادبیات سینما تلویزیون تئاتر بیشتر بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. پربیننده‌ترین اخبار گروه فرهنگی تسنیم در ۱۳ مردادماه ۱۳۹۹ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پربیننده‌ترین اخبار گروه فرهنگی تسنیم در ۱۳ مردادماه ۱۳۹۹ واژه های کاربردی مرتبط حماسه و پایداری کتاب و ادبیات سینما تلویزیون تئاتر پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ فیلم سینمایی «سوء‌تفاهم» به خانه‌ها رسید ۲ اختصاصی تسنیم|پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتائاتی دربارۀ احکام عزاداری در ایام کرونا ۳ امام هادی چگونه برای عصر غیبت کادرسازی کرد؟/ نهادینه‌سازی اندیشه مهدویت در قالب ادعیه ۴ ازدواج در ارتفاع ۱۰۰۰ متری، ماجرای این هفته "مکث" با اجرای مهران رجبی ۵ «امیر گلها»؛ نگاهی نو به زندگی و شخصیت امام علی(ع) ۶ سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است ۷ بازخوانی ماجرای نفوذ در نهادهای جمهوری اسلامی در "سرچشمه" ۸ باربد بابایی: مافیا دست از سرِ موسیقی تلویزیون برنمی‌دارد/ خوانندگانی که برای خواندن تیتراژ ۵۰ میلیون و برای آمدن به تلویزیون ۲۰ میلیون می‌پردازند! مهمترین اخبار فرهنگی باربد بابایی: مافیا دست از سرِ موسیقی تلویزیون برنمی‌دارد/ خوانندگانی که برای خواندن تیتراژ ۵۰ میلیون و برای آمدن به تلویزیون ۲۰ میلیون می‌پردازند! مهران مدیری به دلیل عارضه قلبی راهی بیمارستان شد معرفی «یار کجاست» در خبرگزاری تسنیم |یکی از بهترین سفرنامه‌های حج که رهبر انقلاب خواند/ مخدومی هم مانند سیدحسن حسینی مطالبه‌گر است+ فیلم امام هادی چگونه برای عصر غیبت کادرسازی کرد؟/ نهادینه‌سازی اندیشه مهدویت در قالب ادعیه مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم معاون سازمان امور اراضی: برخورد با زمین خواری در زمان آیت الله رئیسی ۲ برابر شده است اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|جستجو برای یافتن مفقودین حادثه ادامه دارد/ ۳۰۰ هزار نفر آواره شدند گفت‌وگو| زارعی: انفجار بیروت داری پیامدهای سیاسی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حماسه و پایداری کتاب و ادبیات سینما تلویزیون تئاتر حماسه و پایداری کتاب و ادبیات سینما تلویزیون تئاتر پربیننده ترین اخبار گروه فرهنگی تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی،   در نشست با کانون‌های فعال حوزه سرود آذربایجان غربی گفت: سرود یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در حفظ روحیه حماسی مردم در تقویت هویت ملی و دینی نسل جوان است.   وی افزود: هویت بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و رشد این گروه‌های سرود امری مهم و ضروری است.   رضایی با بیان اینکه شهرستان‌های ارومیه، نقده و میاندوآب در حوزه سرود پیش‌رو هستند، ادامه داد: آموزش تخصصی مربیان گروه‌های سرود و اعضای آن‌ها از اولویت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی می‌باشد.   مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: دغدغه ما بر این است که میزبان جشنواره سرود کشوری باشیم که ظرفیت بزرگی برای کانون‌های فرهنگی و هنری فعال خواهد بود.   رضایی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت حوزه هنر بویژه سرود در زمینه جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مساجد باید بیشتر و بهتر استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • بیانات پربیننده رهبری درباره پیشرفت تسلیحاتی در جمع کارگران | فیلم
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • احیاگر فلسفه هنر فارابی به تلویزیون می آید
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها