Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@08:27:48 GMT

پرداختی وام ودیعه مسکن تا پایان مرداد ماه

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۷۰۵

پرداختی وام ودیعه مسکن تا پایان مرداد ماه

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص وام ودیعه مسکن مستاجران، گفت:  برای دریافت وام ودیعه مسکن ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار نفر از طریق پیامک ثبت نام کردند. از روز گذشته ۱۴ مرداد بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی افراد بر اساس کد ملی به سامانه tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir 
مراجعه کرده و نسبت به تکمیل مدارک اقدام می کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: پالایش ها و تحلیل اطلاعات دریافت شده از متقاضیان به این ترتیب است که گروه بندی شغلی متقاضیان، تحت پوششان کمیته امداد امام (ره)، سازمان بهزیستی، زنان خودسرپرست، کارگران، حقوق بگیران، انجام شده است و بر اساس کد ملی متقاضیان مشخص است که هر کدام از متقاضیان در کدام بخش جایگاه دارند.

محمودزاده ضمن تشکر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور استفاده وزارت راه و شهرسازی از سامانه رفاه ایرانیان که نظام درآمدی متقاضیان را دراورده است، گفت: تا قبل از ۲۰ مرداد فهرست متقاضیانی که واجد شرایط دریافت وام ودیعه مسکن هستند استخراج و نهایی می شود. این افراد را به ۱۹ بانک و موسسه اعتباری که بانک مرکزی معرفی کرده، ارجاع خواهیم داد.

وی تاکید کرد: بر اساس تعهد قبلی تا قبل از پایان مرداد، وام ودیعه مسکن به بخش عمده ای از متقاضیان واجدشرایط پرداخت می شود.

پربیننده ترین قیمت مسکن در سعادت‌آباد تهران/ توقف یک ماهه معاملات در برخی مناطق! ثبت نام اینترنتی وام اجاره از امروز آغاز می‌شود فرهنگیان متقاضی مسکن اطلاعات خود را تکمیل کنند قیمت مسکن در شهرک غرب/ افت شدید معاملات از ابتدای سال جزییات تکمیل اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وام ودیعه مسکن قیمت مسکن مسکن بازار مسکن مستاجران وام ودیعه مسکن نرخ مسکن محمود محمود زاده قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت وام ودیعه مسکن راه و شهرسازی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با هدف اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت، زمین‌های مستعد وزارت نفت در ۹ استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به این سازمان معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی تأکید کرد: در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت زمین‌های مستعد ساخت مسکن در ۹ استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت افزود: نمایندگان وزارت نفت زمین‌های مازاد متعلق به این وزارتخانه در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان را به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: موضوع این تفاهم‌نامه تولید و عرضه حداقل ۸۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است.

سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد دیگر دستگاه‌ها شده که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است.

دیگر خبرها

  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • اعلام نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان
  • درخواست بازنگری طرح افزایش وام ودیعه مسکن/ متقاضیان از این طریق برای دریافت وام اقدام کنند
  • نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن اعلام شد