Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: استان یزد قرار است در اسفندماه کنگره متفاوتی را با رویکرد حرکت از اجلاسیه به سمت برنامه‌های خدمت‌رسانی در سال جهش تولید برگزار کند.

به گزارش ایسنا، سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در دیدار با آیت‌الله اعرافی بیان کرد: در سپاه استان ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای داریم و فعالیت سپاه و بسیج را در گام دو پیش می‌بریم با توجه به شیوع ویروس کرونا از چهار استان زنجان، ایلام، قم و یزد که قرار بود کنگره شهدا را برگزار کنند، زنجان و ایلام انصراف دادند و به وقت دیگر موکول کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورشمسی افزود:، اما استان یزد قرار است در اسفندماه کنگره متفاوتی را با رویکرد حرکت از اجلاسیه به سمت برنامه‌های خدمت‌رسانی در سال جهش تولید برگزار کند. کنگره شهدا قرار است به نام ۴۰۰۰ شهید استان برگزار شود و غرس چهار هزار اصله درخت، تهیه چهار هزار کمک‌هزینه جهیزیه و تحت پوشش قرار دادن چهار هزار یتیم بخشی از برنامه های ما خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین تهیه چهار هزار بسته معیشتی، چهار هزار لوازم‌التحریر ایرانی، چهار هزار ازدواج، ویزیت رایگان چهار هزار بیمار، اجرای چهار هزار متر مجموعه ورزشی، ایجاد چهار هزار اشتغال، تأمین چهار هزار نمازخانه، تعمیر چهار هزار منزل مستضعفین و در حوزه رسانه تهیه چهار هزار پوستر و خاطره دفاع مقدس و چهار هزار پویانمایی و موشن گرافی، بخش دیگر از برنامه‌های این کنگره متفاوت در استان یزد خواهد بود.


در پایان این نشست از آیت‌الله اعرافی و سردار پورشمسی با اهداء تابلویی از امام راحل مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی قدردانی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنگره شهدا يزد جهش تولید استان یزد چهار هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ با اشاره به برگزاری جشنواره «نوروز کریمانه» در شیراز اظهار کرد: امشب برنامه‌های مذهبی، قرآنی و مراسم جشن ولادت حضرت امام حسن (ع) در جشنواره نوروز کریمانه برگزار می‌شود. 

او افزود: این جشنواره مذهبی، فرهنگی، گردشگری هر شب از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ در محور زندیه شیراز (مقابل مجموعه فرهنگی تاریخی ارگ کریم‌خانی) برگزار می‌شود و مورد استقبال بی‌نظیر گردشگران و مسافران نورزی هم قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: اجرای مراسم مذهبی، ویژه‌برنامه‌های آیینی رمضانی مردم فارس، برنامه‌های حافظ خوانی، سعدی خوانی، معرفی میراث ناملموس استان فارس همچنین نمایش آثار مذهبی، تاریخی و گردشگری شهر‌های استان در این جشنواره اجرا می‌شود. 

ثابت اقلیدی همچنین به برگزاری مسابقه شناخت جاذبه‌ها و آثار تاریخی این استان در این جشنواره اشاره و تصریح کرد: این مسابقه نیز هر شب برگزار می‌شود و به نفرات برتر بلیت رایگان اماکن تاریخی و گردشگری و همچنین اقامت رایگان در هتل‌های استان اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری یادآوری شهدای امدادگر در حال انجام است
  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز