Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@08:22:22 GMT

کاهش ساعت کاری ادارات استان قم تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۷۲۶

کاهش ساعت کاری ادارات استان قم تمدید شد

به گزارش خبرآنلاین از قم : بهرام سرمست امروز در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استان ، به بیان مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا پرداخت و اظهار داشت: با توجه به مناسبت‌های پیش رو، تصمیماتی گرفته شد که مبنای این تصمیمات ورود استان به مرحله قرمز کرونایی بود.

استاندار قم افزود: مقرر شد تمام پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های وضعیت قرمز در استان پیاده‌سازی و اجرایی شود تا ان شاء الله با همراهی مردم بتوانیم این بیماری را کنترل و با آن مقابله کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان تصمیماتی که پیرامون مناسبت‌های پیش رو و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش در این جلسه گرفته شد،گفت: در این رابطه جلسه مشورتی با هیئات مذهبی داشتیم که مقرر شد سازمان تبلیغات ضمن دریافت نظرات برای اجرای پروتکل‌ها آمادگی داشته باشد.

سرمست با اشاره به انعکاس پیشنهادات لازم به ستاد ملی مقابله با کرونا ابراز کرد: ستاد ملی ظرف یک هفته آینده دستورالعمل‌های لازم را ابلاغ کرده و سعی می‌کنیم در استان هم این دستورالعمل‌ها را پیاده کنیم تا هم عزاداری‌ها انجام و حتی یک نفر هم به این بیماری مبتلا نشود.

استاندار قم از تمدید کاهش ساعت کاری ادارات تا یک هفته دیگر خبر داد و گفت: با توجه به درخواستی که اداره کل برق و دانشگاه علوم پزشکی داشت هفته گذشته تصمیم گرفتیم به‌منظور کاهش مصرف برق ساعت کاری ادارات را یک ساعت و نیم کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه کاهش ساعت کاری ادارات، در راستای جلوگیری از قطعی برق مصارف خانگی و صنعتی انجام شد، تصریح کرد: نظر ستاد استانی مبارزه با کرونا این شد که به مدت یک هفته این مصوبه تمدید شود و تا پایان یک هفته آینده این وضعیت ادامه داشته باشد.

سرمست با بیان مشکلات موجود بر سر راه تولید ماسک در استان و پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه عنوان کرد: تأمین مواد اولیه، استقرار واحدهای تولید و تغییر خط تولید واحدها و توزیع ماسک سه مقوله‌ای هستند که باید پیگیری‌های لازم برای آن انجام شود.

استاندار قم با اشاره به اینکه تأمین مواد اولیه ماسک منحصر به دو شهر است، تأکید کرد: در این زمینه دستور پیگیری داده‌ایم تا رفع مشکل شود همچنین در زمینه استقرار واحدهای تولیدی و تغییر خط تولید واحدها توفیقات خوبی برای استان حاصل‌شده و ظرفیت امروز ما می‌تواند تا حد زیادی نیاز استان را تأمین کند.

وی در خصوص توزیع ماسک در استان نیز گفت: کمیته‌ای در این زمینه باید تشکیل شود و بر توزیع مناسب ماسک در استان نظارت شود و با سازوکاری که مسئولان تعریف می‌کنند توزیع مناسب‌تر شود.

48

کد خبر 1418512

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قم ساعت کاری ادارات یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین

آفتاب‌‌نیوز :

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۳۸ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب به ۶۴هزار و ۱۹۶.۳۸ دلار معامله می‌شود که این رقم ۷.۰۹ درصد کمتر از هفته گذشته است.

دومین توکن محبوب، اتریوم، نسبت به دیروز سه درصد افزایش یافته و به ۳۱۱۹.۸۱ دلار معامله می‌شود و نسبت به هفته گذشته ۱۱.۳۰ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، ارزش بازار بیت‌کوین و اتریوم به ترتیب ۱۲۶۲ و ۳۷۳ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۲ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۷۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۴.۲۵ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۰ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۵.۶۲ میلیارد دلار است که ۱۹.۲۸ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۷.۳۲ میلیارد دلار است که ۷.۶۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۹۰.۰۹ میلیارد دلار است که ۹۴.۲۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۳ هزار و ۹۰۶.۷۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۵۸ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۰۹۲.۳۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۵۶ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۴۲.۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۷۱ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۱۴۰.۱۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۲۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۸.۴۵ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۴۹۸۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۸.۴۰ درصد کاهش

۸ – تون کوین

قیمت: ۶.۵۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۲.۰۵ درصد کاهش

۹- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۷.۹۷ درصد کاهش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۴۵۹۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۱.۸۲ درصد کاهش

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • اعلام جزئیات کاهش ساعت کار هفتگی
  • بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • کاهش ساعت کاری شامل بخش خصوصی و کارگری هم می‌شود؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۸ فروردين