Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@08:39:04 GMT

عکس ؛ پرسپولیس با این ستاره خیالش راحت است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۷۳۰

عکس ؛ پرسپولیس با این ستاره خیالش راحت است

احمد نوراللهی علاوه بر تمام ویژگی مثبت، این فصل در دوئل های هوایی نیز درخشان عمل کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نوراللهی ستاره شماره هشت پرسپولیسی ها که حالا در ششمین سال عضویت در این تیم، کاپیتان سوم سرخ ها محسوب می‌شود، در فصل جاری جزو بهترین بازیکنان تیم یحیی گل‌محمدی بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در تمام بازی های لیگ برتر حضور داشته و با ایفای نقشی کلیدی به تحقق رویای پوکر قهرمانی یاری رسانده است.

او از نظر فردی پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده و به ویژگی های مثبت قبلی، شاخصه های دیگری را هم افزوده است. از جمله این که در دوئل های هوایی اغلب برنده بوده و توانسته آسمان میانه میدان تیمش را به نقطه ای امن تبدیل کند.

احمد نوراللهی که در کنش های دفاعی آمار قابل قبولی را داشته و توانسته ۷۶ قطع توپ و ۵۵ تکل را ثبت کند، در دوئل های هوایی هم عملکرد مطلوبی را از خود به جای گذاشته و از ۵۱ دوئل هوایی در ۳۱ تا برنده بوده است.

این رقم یعنی برتری در بیش از نصف تقابل ها که از نوراللهی هافبکی جنگنده در زمین و آسمان می‌سازد. او علاوه بر این که توپ های نخست را در میانه میدان اغلب تصاحب می‌کند، در کسب توپ سوم هم موفق بوده و پرسپولیسی ها خوش شانس هستند که ستاره ای در این قواره را در ترکیب خود دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد نوراللهی احمد نورالهی پرسپولیس تهران محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع مصدوم پرسپولیس امروز تولد 32 سالگی خود را جشن گرفت و باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویری تولد او را تبریک گفت.

پورعلی‌گنجی ابتدای فصل در یکی از مسابقات تیم ملی مصدوم شد و حضور در جام ملت‌های آسیا و ادامه مسابقات این فصل را از دست داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896786

دیگر خبرها

  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • (عکس‌) تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • عکس‌| تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟