Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس در هفته‌های آینده بسیار مهم و ادامه‌دار خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن روحانی در جلسه ستاد اقتصادی دولت گفت: طی ماه‌های گذشته با مسدود شدن مرزها به دلیل شیوع ویروس کرونا وقفه‌ای در صادرات و واردات کالا ایجاد شد اما با بازگشت مبادلات تجاری به روال قبل، ظرف چند ماه‌ آینده بازار به حالت طبیعی بازخواهد گشت و در اقتصاد و بازار ارز به ثبات می رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس جمهور افزود: با وجود شرایط سخت به وجود آمده ناشی از جنگ اقتصادی با دشمنان در دو سال گذشته، هدف نخبگان در تحقق اقتصاد بدون نفت پی‌ریزی شده و با وجود تلاطم‌ها و تکانه‌های شدید اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا، روند شاخص‌های اصلی اقتصاد در بخش تولید و صادرات به خوبی پیش می‌رود.   روحانی ادامه داد: عرضه‌های اولیه شرکت‌ها در بورس در هفته‌های آینده بسیار مهم و ادامه دار خواهد بود. از همه وزرا درخواست می شود اقدام به تسریع عرضه سهام شرکت ها کنند. در هفته گذشته 620 و 763 میلیارد تومان از سهام دو شرکت عرضه و توسط عموم خریداری شد. امید می رود شاهد تحول بسیار خوبی در زمینه مسائل اقتصادی باشیم.

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های آژانس نداشته است

گروسی ضمن ابراز امیدواری برای سفر خود به تهران طی چند هفته آینده تاکید کرد که تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های آژانس نداشته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، رافائل گروسی که به نیویورک سفر کرده ابراز امیدواری کرد که ظرف چند هفته آینده راهی تهران شود. 

وی با تاکید بر اینکه تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های آژانس نداشته است، گفت:‌ ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

گروسی: اطلاع و مدرکی دال بر این ندارم که ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای استگروسی: مسیر مذاکرات با ایران همچنان باز است

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • روز سبز بورس تهران
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • گروسی: تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های آژانس نداشته است
  • جو مثبت در بازار سهام؛ حدود ۵۰۰ نماد بورسی صف خرید شدند
  • تخلیه رشد بهاری بورس
  • تلاطم بورس با ریسک سیاسی
  • گزارش روزانه بورس ۲۵ فروردین/ سقوط آزاد بورس
  • ابرخودروی هیدروژنی ماه آینده مسابقه می‌دهد
  • پیش‌بینی بورس در هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳/ یکه‌تازی تک سهم‌ها در این هفته
  • افزایش ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس آذربایجان غربی