Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان با چهلمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی قرارداد تولید لوله بدون درز مخزن سی‌ان‌جی برای خودروهای گازسوز میان سازمان جهاد دانشگاهی تهران و شرکت زامیاد به امضاء رسید.  

به گزارش ایسنا، سازمان جهاد دانشگاهی تهران با همکاری صنایع داخلی برای نخستین بار در کشور لوله بدون درز مخزن سی‌ان‌جی را جهت خودروهای گازسوز برای شرکت زامیاد تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این قرارداد منعقد شده میان مرکز تحقیقات فناوری و فرآوری مواد ویژه فلزی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با شرکت خودروسازی زامیاد، مقرر شد در مرحله نخست 550 تن ورق و لوله با کمک صنایع داخلی بومی‌سازی و سپس تولید انبوه شود. 


تاکنون لوله مخزن CNG از خارج کشور تأمین می‌شده و جنس این لوله‌ها از  فولاد کم‌آلیاژ و بسیار تمیز با عناصر آلیاژی کروم - مولیبدن و با مشخصات ایمنی بسیار بالاست.


برای رسیدن به خواص مکانیکی بالای این آلیاژ به فرآیند شکل‌دهی خاص نیاز دارد و از آنجایی‌که تاکنون این لوله در کشور تولید نشده چندین صنعت در این پروژه با جهاد دانشگاهی در بومی‌سازی این محصول مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خودروهای گازسوز جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد

راه اندازی سامانه خودنویس که یکی از اقدامات دولت سیزدهم در راستای بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن بوده نقش موثری در کاهش مدت زمان انعقاد قرارداد اجاره و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را دارد که همین امر خود  می‌تواند بازار را به سمت آرامش برساند.

از بهمن ماه که مشاوران املاک هم باید قراردادهای خود را در سامانه خودنویس ثبت کنند باعث شد که دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه شود.

در همین رابطه جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: بازار اجاره مسکن همواره در سال گذشته با حضور دلالان و سوداگران با نوسان و افزایش قیمت روبرو بود که خوشبختانه با راه اندازی سامانه خودنویس بخش عمده ای از حضور این افراد در بازار مسکن کوتاه شد‌.

وی افزود: راه اندازی این سامانه توانست حضور مردم و مستاجران را در بازار اجاره تقویت کند و نمونه بارزی از مشارکت های مردمی در کنترل بازار مسکن به شمار می رود.

او تاکید کرد: ثبت قرارداد های مسکن خود نقش موثری در کنترل بازار اجاره دارد و مدت زمان ثبت قرارداد را به صورت چشم گیری کاهش داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • انعقاد ۷۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری