Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@07:36:12 GMT

بوکسور هشت ساله ایرانی، ستاره آینده آسیا

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۷۸۹

بوکسور هشت ساله ایرانی، ستاره آینده آسیا

کنفدراسیون آسیا در گزارشی به تمجید از «علی خدادادی» بوکسور هشت ساله ایران پرداخت و او ستاره آینده قاره کهن دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در متن گزارش کنفدراسیون آسیا آمده است: زندگی بوکس ایران در حال پیشرفت است تا راهی برای بازگشت به دهه‌های گذشته باشکوه خود پیدا کند. استعداد فوق العاده جدید، علی خدادادی بوکسور ۸ ساله، با تمرینات فوق العادهِ خود کل کشور را تحت تاثیر قرار داد که ما در کانال های مختلف کنفدراسیون بوکس آسیا ویدیویی از تمرین ایشان را برای شما به اشتراک می گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی خدادادی در سال ۲۰۱۲ در ایران متولد شد که فقط ۸ سال دارد اما او می تواند یکی از ستاره های بوکس آسیا شود. علی خدادادی در شهر اصفهان زندگی می کند و در همان شهر بوکس تمرین می کند. اصفهان از شهرهای بخش مرکزی ایران هست که با معماری اصیل ایرانی معروف می باشد.

مربی او «علی علیزاده» است که یک مربی باتجربه از آغاز فعالیت بوکسِ این بوکسور می باشد. سرعت و تکنیک علی خدادادی در این سن باورنکردنی است. مهارت هاش از بسیاری از بوکسورهای نونهال و بچه ها خیلی بهتر است. ایران ، بوکسورهای مستعد نونهال و بوکسورهای سنین پایین زیادی دارد که می توانند ستاره های آینده بوکس این کشور و قاره آسیا باشند. رئیس فدراسیون بوکس ایران حسین ثوری  به توسعه و پیشرفت بسیار زیاد بوکس این کشور اعتقاد دارد. هدف و ماموریت او دو برابر کردن تعداد کل بوکسورهای ایران و افزایش محبوبیت بوکس در کشور است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوکس علی خدادادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • (ویدیو) کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران در روسیه
  • کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران روسی/ علی هیبتی به طور مادام العمر محروم شد
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز