Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:12:56 GMT

قلعه ‌نویی: دیدار سختی در پیش رو داریم

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۷۹۸

قلعه ‌نویی: دیدار سختی در پیش رو داریم

به گزارش ایرنا، امیر قلعه ‌نویی عصر چهارشنبه در نشست خبری مجازی  قبل از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: به آقای فکری و همکارانش در تیم نساجی مازندران بخاطر اینکه یک تیم خوب و با برنامه‌ای را  از نظر فوتبالی و نتیجه‌ای در اختیار گرفتند تبریک می‌گویم.

وی افزود: این دیدار برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، بدلیل اینکه با کسب پیروزی، شرایط خود را  در جدول بهتر کنیم و با روحیه بالا برای دیدار جام حذفی و سایر دیدارها آماده  شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلعه نویی با اشاره به وضعیت سلامتی خود اظهار داشت: خدا را شکر که وضعیت جسمی‌ام نسبت به هفته قبل بهتر شده است  و در دیدار فردا مشخص می‌شود که آیا می توانم روی نیمکت بنشینم یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اخیرا بدلیل حمله عصبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان چمران (بیمارستان تخصصی قلب) اصفهان بستری شده بود.

دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نساجی مازندران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور  از ساعت ۲۰ و ۳۰  دقیقه شامگاه پنجشنبه  هفته جاری در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

در این دیدار محمدحسین زاهدی فر بعنوان داور و قهرمان نجفی به همراه ولی کاووسی بعنوان کمک‌های وی، قضاوت این بازی را بر عهده دارند. 

 علی ابراهیمی بعنوان داور چهارم و  علیرضا کهوری بعنوان ناظر داوری این دیدار انتخاب شده‌اند.

هم ‌اکنون تیم سپاهان اصفهان با ۴۵ امتیاز در رده چهارم  و نساجی مازندران با ۳۳ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند. 

برچسب‌ها تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند

به گزارش قدس آنلاین تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهن فولاد شهر بود که در پایان با نتیجه ۱ - ۰ پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حالی که سپاهانی‌ها در زمین بودند بازیکنان ذوب آهن پس از چندین دقیقه تاخیر وارد زمین شدند تا نیمه دوم آغاز شود.

در دقیقه ۶۸ ارسال پاس اعرابی برای شهریار مغانلو با خطای مهرداد رضایی توسط پیام حیدری خطای پنالتی اعلام شد. شهریار مغانلو خودش پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه دقیق بغل پای چپ با وجود اینکه جعفری دروزاه بان ذوبی‌ها جهت ضربه را تشخیص داده بود، دروازه را باز کرد.

این دیدار در نهایت با تک گل مغانلو به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

ذوب آهن نیز با ۳۰ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • داور دربی اصفهان اعلام شد